Monday, 16 September , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ - 13 ربيع أول 1446
شناسه خبر : 2095
  پرینتخانه » ویژه, یادداشت تاریخ انتشار : 08 بهمن 1400 - 10:55 | | ارسال توسط :

آقایان مسئول، قرمز همه جا رنگ عشق نیست!

این مسئولان یا در رنگ‌شناسی مشکل دارند یعنی مثلاً تصور می‌کنند قرمز نماد عشق است و جوانی برای همین از بورس تا وضعیت کرونایی شهرها را آزاد گذاشته‌اند تا قرمز شود و قرمزتر شود، یا اساساً نان اینها در قرمز بودن اوضاع است وگرنه چه دلیلی وجود دارد این میزان بی‌خیالی!

شهرهای آبی در حال زرد شدن است ، زردها ، نارنجی و نارنجی‌ها در حال قرمز شدن هستند و خدا می‌داند بعد از قرمز شدن شهرهایمان لباس چند نفر سیاه می‌شود در عزای عزیزش!

معلم‌ها رتبه‌بندی نخواستند ، اینها که جان‌سخت بازی نیستند ، اومیکرون بچه‌ی باادب کلاس نیست که اجازه بگیرد وارد شود ، همین حالا آمار بگیرید ببینید در هر خانه چند نفر می‌گویند گلویمان چرک کرده ، آبریزش‌بینی داریم، اینها سرما نخورده‌اند آقای مسئول ، اومیکرون است که بااجازه شما خانه به خانه می‌چرخد و هر خانه هم دانش‌آموز دارد هم معلم کلاس اول تا آخر!

شما لطفاً نگران سواد بچه‌هایمان نباشید ، اینها باسواد هم که شوند جایی در انتصابات فامیلی و جناحی ندارند ، پس همین که زنده بمانند و سلامت ، ما خدا را شکر می‌کنیم باقی را می‌سپاریم به گذر روزگار که فراوان بازی‌ها دارد!

بگذارید تا گذر این سویه‌ی جدید ، کمتر اضطراب داشته باشیم که فرزندمان سرکلاسِ کدام درس بی‌محتوا قرار است مبتلا شود ، شما هم با خیال راحت بنشیند گل‌های دیگری که قرار است برسرمان بزنید را ببافید ، شاید وقتتان آزادتر شد به حال رنگ سرخ بورس هم فکری کردید که باور کنید قرمز همه جا رنگ عشق نیست گاهی می‌شود نماد بدبختی و اضطراب و درد و نفرت!

نویسنده : ابوذربابایی زاده
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی باشد منتشر نخواهد شد.