Monday, 16 September , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ - 13 ربيع أول 1446
شناسه خبر : 8030
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 27 تیر 1402 - 0:17 | | ارسال توسط :

آموزشگاه موسیقی و استودیوی روزبه قربانی آغاز بکار کرد

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی لرستان آموزشگاه موسیقی و استودیوی ضبط روزبه قربانی پنجشنبه ۲۲ تیرماه سال‌جاری با حضور جمعی از هنرمندان آغاز بکار کرد.

در ابتدای برنامه روزبه قربانی ضمن خوش آمدگویی به حضار و قدردانی از تشریف فرمایی اساتید پیشکسوت موسیقی گفت: هدف بنده از تاسیس آموزشگاه موسیقی نوآوری در امر آموزش و پرورش هنرجو از دوره مبتدی تا هنرمند شدن او و در واقع خدمت به هنر این استان است.
قربانی افزود: از جمله برنامه های آتی این فضای هنری برگزاری کلاس سازشناسی، اجرای فصلی هنرجویان، مسترکلاس، کلاس تئوری موسیقی، میکس و مسترینگ، ضبط آثار موسیقی، تعامل با سایر آموزشگاه ها، فراخوان جذب هنرجویان مستعد و … می باشد.
پس از اجرای گروه نوازی هنرجویان روزبه قربانی، محمد میرزاوندی رییس انجمن موسیقی لرستان با اشاره به اینکه تأسیس آموزشگاه های موسیقی توسط هنرمندان جوان و خلاق در استان نوید بازگشایی دریچه ای نو به سوی آینده ای روشن برای موسیقی در استان است، افزود: باعث خرسندی ما پیشکسوتان عرصه موسیقی است که شاهد پویایی هنرمندان اخلاقمدار و متخصص در استان مان باشیم.
غلامرضا موساییان مدرس و نوازنده پیشکسوت ویلن ضمن آرزوی موفقیت برای نسل جوان تصریح کرد: دوران نوجوانی ما چنین امکاناتی برای یادگیری موسیقی در دسترس نبود و ما ناچار برای ادامه یادگیری می بایست علاوه بر هزینه رنج ایاب و ذهاب را متحمل می شدیم اما امروزه تمام امکانات برای پیشرفت در دسترس است.
در ادامه قربانی از فرشاد سیفی نوازنده کمانچه و حشمت فتحی خواننده برای اجرای ساز و آواز و پس از آنها مختار فلاحی مدرس و نوازنده ویلن دعوت گرفت تا با اجرای زیبای خود محفل آموزشگاه را رنگی ویژه بخشند.
قربانی متولد ۱۵ آبان ۱۳۷۰ دارای مدرک تحصیلی کارشناسی نفت از سال ۱۳۸۶ مشغول به یادگیری ویلن شد و تاکنون در مکتب استادان ابراهیم لطفی، همایون رحیمیان، امین غفاری، زنده یاد محمود مدیری، سالار زمانیان و مختار فلاحی شرکت کرده است.
او از سال ۱۳۹۲ در آموزشگاه های مهر آوا، بامداد لرستان، آوای سرنا، آذر مهر و انجمن موسیقی لرستان مشغول به تدریس ویلن شد.
قربانی با گروه های موسیقی طراوت، باربد و ارکستر فیلارمونیک خرم لرستان به اجرای زنده پرداخته و در بیش از ۶۰ اثر موسیقی ضبط شده با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشارکت داشته و نخستین آلبوم بی کلام او با نام بدون مرز منتشر شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی باشد منتشر نخواهد شد.