Monday, 16 September , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ - 13 ربيع أول 1446
شناسه خبر : 9166
  پرینتخانه » آخرین اخبار, سیاسی, لرستان, ویژه تاریخ انتشار : 07 خرداد 1403 - 17:41 | | ارسال توسط :

احزاب سیاسی می‌توانند نقش مهمی در توسعه همه جانبه‌ی جامعه داشته باشند

نشست احزاب سیاسی استان با استاندار لرستان برگزار شد.
احزاب سیاسی می‌توانند نقش مهمی در توسعه همه جانبه‌ی جامعه داشته باشند

محسن یوسف‌وند به‌ عنوان قائم مقام حزب مجمع پیروان خط امام ( ره) استان  در این جلسه با اشاره به درگذشت شهادت گونه‌ی رییس‌جمهور محترم حجت الاسلام رییسی و دیگر همراهان و ابراز تسلیت و تعزیت گفت :

حضور گسترده‌ی مردم در تشییع شهدای خدمت ضمن آنکه نشان از محبت و احساسات پاک آنها به خدمتگزان خود دارد ؛ نماد و جلوه‌ای از قدرت نرم جامعه و نظام است و باعث همگرایی و وحدت در بین آحاد مردم است.

یوسف وند با بیان اینکه احزاب سیاسی می‌توانند نقش مهمی در توسعه همه جانبه‌ی جامعه داشته باشند ؛ ضمن قدردانی از استاندار به جهت تشکیل این جلسه افزود:

امیدوارم احزاب بتوانند در معرض و شناساندن ظرفیت ها و تنگناهای موجود در استان لرستان کمک حال مجریان و مسئولان اجرایی برای برون رفت از وضعیت اقتصادی ؛ اجتماعی و فرهنگی استان باشند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ‌ی ریاست جمهوری تصریح کرد : ایجاد محدودیت و انحصار در معرفی چهره های شاخص در جامعه می‌تواند آسیب‌زا باشد و در میزان مشارکت مردم اثرگذار باشد.

محسن یوسف‌وند در قسمت دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به نقد برخی از دوستان در خصوص موضوع تحریم انتخابات  مجلس دوازدهم افزود : ما به همان اندازه که تحریم انتخابات را یک آسیب اجتماعی می‌دانیم ؛ محدود کردن سبد انتخاب مردم و حذف نیروهای شاخص درون نظام را نیز یک خطر جدی قلمداد می‌کنیم.

او در پایان یاداورشد: وقتی شورای محترم نگهبان که اصلی ترین شاخص و معیار و معبر برای تایید یا عدم تأیید صلاحیت افراد در ورود به عرصه‌ی انتخابات می‌باشد ؛ ایجاد تشکیک و تردید و ناخرسندی در ورود برخی چهره ها از سوی دوستان می‌کند ؛ حقیقتا به درک و شعور بالای مردم نوعی کم لطفی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی باشد منتشر نخواهد شد.