Monday, 16 September , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ - 13 ربيع أول 1446
شناسه خبر : 9043
  پرینتخانه » آخرین اخبار, لرستان, ورزشی, ویژه تاریخ انتشار : 27 فروردین 1403 - 21:26 | | ارسال توسط :

توقف موقت / خیبر همچنان در صدر ماند

تیم سایپا توانست در یک بازی سخت و فشرده در ورزشگاه انقلاب کرج مقابل شاگردان رضا مهاجری صدرنشین مسابقات به برتری برسد.
توقف موقت / خیبر همچنان در صدر ماند

این حساس‌ترین بازی هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول بود که به میزبانی سایپا در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد. خیبر با اقتدار در صدر جدول رده‌بندی مسابقات حضور داشت و با خیال آسوده‌ای به این مسابقه آمده بود و در سوی مقابل شاگردان مجتبی سرآسیایی پس از تجربه سه شکست پیاپی و دور شدن از روند خوبی که با سرمربی جدید خود داشتند، فقط به پیروزی می‌اندیشیدند.

نیمه اول این مسابقه یک دیدار فشرده و درگیرانه بود که با تساوی بدون گل تمام شد، اما با شروع نیمه دوم در حالی که سایپا در دفاع بود و خیبر به دنبال ثبت گل اول بود، طاها طباطبایی در زمین خودی توپ را گرفت و پس از اینکه چیزی حدود ۶۰ متر را پا به توپ طی کرد، با یک بغل پا توپ را از ملکی، سنگربان خیبر گذر داد و تک گل بازی را ثبت کرد.

پس از این گل تیم خیبر که با حضور نزدیک به ۲۰۰ نفری هوادارانش در کرج بازی می‌کرد، سراپا حمله شد و در شرایطی که شاهد یک بازی جنجالی بودیم که به دلایل مختلف و به ویژه اعتراض به تصمیمات داور مسابقه بارها متوقف شد، شاگردان مهاجری موقعیت‌های خوبی برای جبران ایجاد کردند که هیچ‌یک به گل تبدیل نشد تا این مسابقه حساس در پایان با پیروزی سایپا تمام شود.

با این پیروزی خیبر ۶۱ امتیازی ماند تا فجر این فرصت را داشته باشد که به ۴ امتیازی‌اش برسد و از سوی دیگر سایپا ۴۱ امتیازی شد و در رتبه پنجم جدول رده‌بندی جایگاه خود را تا حد زیادی مستحکم کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی باشد منتشر نخواهد شد.