Monday, 16 September , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ - 13 ربيع أول 1446
شناسه خبر : 763
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, سیاسی, فرهنگی, لرستان, ویژه تاریخ انتشار : 22 آبان 1400 - 21:39 | | ارسال توسط :
استاندارسمنان:انشالله وفاق و همدلی که در زمان آقای خجسته پور وجود داشت ادامه دار باشد

حذف آخرین بازماندگان دولت اعتدال!

به گزارش پایگاه خبری دریای فرهنگ به نقل از ایسنای سمنان در نشستی با حضور استاندار سمنان از تلاش های دکتر حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، تجلیل و مهندس ریواده به عنوان معاون جدید سیاسی امنیتی استاندار سمنان معرفی شد.
حذف آخرین بازماندگان دولت اعتدال!

حبیب الله  خجسته پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تقدیر از همدلی های مردم و مسوولان استان اظهار کرد: خوشحال و خرسندم که فرازی از بهترین لحظات زندگی را در استان سمنان به مردم سمنان خدمت کردم.

وی افزود: در روز معارفه نیز خود را سرباز نظام و کارگزار دولت معرفی کردم و هم اکنون نیز خود را همچنان سرباز نظام و کارگزار دولت و سرآمد آنها خدمتگزار مردم می دانم.

خجسته پور تصریح کرد: در راستای اجرای برنامه ها با همکاری همکاران خوبم در استانداری توانستیم‌ به وظایف سازمانی در خصوص خدمت به مردم جامع عمل بپوشانیم.

‍  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: امنیت پایدار همواره در استان سمنان وجود داشت که باید از تک تک اعضای شورای تامین به واسطه این اقدامات و صمیمیت تقدیر و تشکر کنم.

وی اضافه کرد: در حوزه سیاسی به عنوان رئیس ستاد انتخابات و ستاد امنیت انتخابات در دو مقطع زمانی ۳ انتخابات را برگزار کردیم که هر ۳ انتخابات در کمال امنیت و سلامت برگزار شد و در استان هیچگونه اعتراضی ثبت نشد.

وی ادامه داد: در حوزه پدافند غیرعامل، طرح جامع پدافند غیرعامل که در نقطه ابتدایی بود را در دستور کار قرار دادیم و با دریافت اطلاعات، این مهم را به انجام رساندیم و امروز می گویم که حدود ۵ ماه قبل طرح‌ جامع پدافند غیرعامل استان به اتمام رسیده و رونمایی شده است و اداره کل پدافند غیرعامل استانداری نیز در سطح کشور رتبه اول را کسب کرد.

خجسته پور با بیان اینکه در حوزه اجتماعی در بحث سمن ها رشد قابل توجه کمی و دوره های آموزشی را با وجود کرونا داشتیم و از کیفیت کاهش ندادیم خاطرنشان کرد: در بحث محله محور و توزیع اعتبارات برای اولین  بار به صورت کاربردی در استان اقدام کردیم.

 وی خاطرنشان کرد: در بحث احزاب نیز توسعه کمی و کیفی داشتیم و خانه احزاب استان از اولین خانه های احزاب در سطح کشور بود که تشکیل شد و توانستیم وفاق و همدلی در جهت نشاط سیاسی ایجاد نمائیم.

معاون پیشین استاندار سمنان گفت: در بحث اتباع نیز اتباع زیادی در استان  حضور دارند؛ بالغ بر ۴۰ هزار نفر به صورت مُجاز در استان سکونت دارند؛ مهمانشهر مهاجرین با ۴ هزار سکنه به خوبی خدمت رسانی شد و در کمال مهربانی و عطوفت  اقدامات صورت گرفت و اتباع استان کمترین حاشیه امنیتی را برای کشور داشتند.

وی ادامه داد: البته مواردی خارج از این ۵ دفتر نیز بر عهده معاونت بود که  همکاری با دفتر بانوان، شورای مواد مخدر و کمیسیون قاچاق کالا و ارز از جمله این موارد بوده که  برحسب وظایف در دستور کار قرار گرفت و اقدامات مطلوب اجرایی شد.

خجسته پور با تجلیل از رسانه های استان گفت: رسانه های استان در طول ۳ سال گذشته یک مطلب در خصوص معاونت سیاسی به بدی درج نکردند و ارتباط خوبی با رسانه های استان داشتیم و در حوزه شورای اطلاع رسانی نیز اقدامات به خوبی به پیش رفت.

وی تصریح کرد: حضور در اقصی نقاط استان و روستاهای دور دست انجام شد؛ روستاهایی که اذعان داشتند تاکنون هیج معاون استانداری در آنجا حضور پیدا نکرده که در این بازدید ها و سرکشی ها، اقدامات خوبی صورت کرفت.

وی با تقدیر از مهندس آشناگر استاندار پیشین سمنان و با تقدیر از فرمانداران استان گفت: از جناب آقای آشناگر که به بنده اعتماد کردند و این مسئولیت را سپردند تقدیر و تشکر دارم و  از جنابعالی که در فضای فعلی به بنده اعتماد کردید و مدتی را در محضر شما بودیم تقدیر و تشکر دارم و برای معاونت جدید نیز آرزوی توفیق دارم و هرآنچه که اندوخته دارم با برادری و رفاقت و صداقت در اختیار ایشان قرار خواهم داد.

 لزوم تداوم وفاق و همدلی در حوزه معاونت سیاسی استانداری

همچنین استاندار سمنان گفت: وفاق و همدلی بسیار مطلوبی که در حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان وجود دارد، همچنان ادامه دار باشد.

  سید محمد رضا هاشمی، نیز در جلسه تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ضمن تبریک ایام فرخنده میلاد امام حسن عسگری(ع) و سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان سمنان، با بیان اینکه خرسندم و خدا را شاکرم که در دوره زعامت مقام ‌معظم رهبری و دولت آیت الله رئیسی، خدمتگزار مردم استان سمنان هستم، گفت: نهمین سفر ریاست محترم جمهوری به استان ها، در استان سمنان بسیار خوب برگزار شد و در جلسه ای که در محضر آیت الله رئیسی، ریاست محترم جمهوری نیز بودیم، از سفر و برنامه‌ها به نیکی‌یاد کردند که از همه دست‌اندرکاران بحث سفر تقدیر و تشکر دارم.
وی با بیان اینکه امنیت پایدار استان با توجه به وسعت و پراکندگی روستاها، شاخص ترین ویژگی استان است، از اعضای شورای تامین و معاونت سیاسی استانداری به واسطه این موفقیت تقدیر کرد و افزود:از زحمات صادقانه خجسته پور که از نیروهای وفادار به انقلاب و زحمتکش هستند، تقدیر و تشکر دارم؛اقدامات خوبی در ارتباط با کرونا و مسائل امنیتی، تشکلها، احزاب و شهرستان ها، ائمه جمعه و خانواده معزز شهدا در زمان حضور ایشان صورت گرفت و در بحث سفر نیز بسیار تلاش نمودند که خداقوت میگویم.
هاشمی در باب انتصابات تاکید کرد: در این خصوص به هیچ عنوان عجله نخواهیم کرد؛ کار را باید با تدبیر به پیش برد و هیچگاه دقت را فدای سرعت نخواهیم کرد.
وی در ادامه تصریح کرد: جناب آقای ریواده برادر عزیز دیگری امروز به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب می شوند که از نیروهای وزارت کشور بوده و به مدت ۱۹ سال تلاش های خوب و صادقانه ای داشتند.
استاندار سمنان با بیان اینکه ریواده در مسئولیت های رئیس اداره سیاسی، بخشدار، معاون فرماندار،فرماندار و ریاست دبیرخانه شورای مواد مخدر سابقه فعالیت داشته است، به حضور وی در پست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مشهد اشاره داشت و گفت: آقای ریواده در بحث مسائل سیاسی، امنیتی و اجتماعی و همچنین انتخابات بسیار زیبا مدیریت کردند و در حوزه انتخابات در مشهد، کوچکترین شکایت و اعتراضی را نداشتیم.
وی اضافه کرد: در بحث معتادان متجاهر نیز با مجموعه دادستانی و شهرداری به خوبی مدیریت و ساماندهی کردند که انشالله در این مقطع نیز کمک حال ما در استان باشند و بتوانند اقدامات مطلوب و ارزنده خود را در استان سمنان نیز به ثبت برسانند.
هاشمی در ادامه ابراز امیدواری کرد: انشالله وفاق و همدلی که در زمان آقای خجسته پور وجود داشت ادامه دار باشد و ما نیز از تجربیات ایشان استفاده خواهیم کرد.
استاندار سمنان در پایان با اشاره به این مهم که وفاداری و صداقت دو امر بسیار مهمی است که از مجموعه همکاران خود در مجموعه استانداری انتطار داریم، گفت:آقای ریواده نیز انسانی اخلاق مدار بوده و شانی جز خدمت برای خود قائل نیستند و انشالله شاهد اقدامات خوب در حوزه معاونت سیاسی،‌امنیتی و اجتماعی از سوی ایشان خواهیم بود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی باشد منتشر نخواهد شد.