Sunday, 8 September , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ - 5 ربيع أول 1446
شناسه خبر : 2098
  پرینتخانه » آخرین اخبار, ورزشی تاریخ انتشار : 08 بهمن 1400 - 16:55 | | ارسال توسط :
بالانشینی یاران ویسی ادامه دارد

خیبر ، بهانه ای برای شاد بودن!

لرستان دیاری است که مردمانش بهانه ای می خواهند برای شریک شدن در شادی این و آن ، قصه ای آشنا در عروسی های این قوم دل پاک و حال که عروسی به کوچه خیبر رسیده است ، چرا نباید شادی کرد برای تیمی که از آن خاطره داریم

امروز جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ تیم ویستاتوربین تنها در دقایق ابتدایی نیمه اول توانست خودی نشان بدهد و ناگهان دقایق پایانی نیمه اول بر سر این تیم خوب لیگ یکی خراب شد و اگر هنرعرفان پورحاتمی دروازه بان جوان ویستاتوربین نبود، شاگردان ویسی در فاصله دو دقیقه پایانی می توانستند روزگار این تیم بنفش پوش را سیاه کنند.

خیبر نیمه اول را روی یک ارسال و ضربه سر احسان جودکی و گل برتری در دقیقه ۳+۴۵ برد تا برنده راهی رختکن شود.

در نیمه دوم خیبر اینبار توسط شهرام سالاری دروازه ویستاتوربین را برای بار دوم باز کرد  تا امیدش برای بالانشینی در جدول لیگ یک بیشتر شود.

محمدجواد عباسی در دقیقه ۶۵ از خیبر اخراج شد و این یعنی خطر برای تیم ده نفره ویسی ، اما تیمی که نیت کرده باشد پیروز میدان باشد حتی ده نفره هم می تواند حریف را از پای دربیاورد مانند آرش افشین که بر خلاف هدر دادن فرصت طلایی اش در نیمه نخست اینبارزننده گل سوم بازی بود.

در لحظات پایانی بازی عرفان گلشنی گل اول ویستاتوربین را زد اما با این گل زمستان ویستاتوربین بهار نشد و خیبر در پایان بازی برنده از میدان بیرون آمد تا با ۳۲ امتیاز بیخ گوش ملوان بندرانزلی در آن بالای جدول در انتظار اشتباهات حریف باشد.

در ادامه نگاهی داریم به بازی های هفته شانزدهم ، جدول مسابقات لیگ یک و هفته ای که خیبر باید راهی کرمان شود

برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی باشد منتشر نخواهد شد.