Sunday, 8 September , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ - 5 ربيع أول 1446
شناسه خبر : 9179
  پرینتخانه » آخرین اخبار, لرستان, ویژه, یادداشت تاریخ انتشار : 17 خرداد 1403 - 21:35 | | ارسال توسط :

خیبر و آنچه گذشت….

شنبه 11 شهریور 1402 خیبرلرتباران در همان هفته اول لیگ ازادگان در مقابل پارس جنوبی جم بازی را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرد تا از تیم های قعرنشین هفته اول لیگ یک فوتبال کشور باشد و شاید آنروز کمتر کسی فکر می‌کرد این تیم با رکورد باور نکردنی 76 امتیاز قهرمانی را یک هفته زودتر از پایان لیگ به دست اورد. در هفته دوم خیبر اما با نتیجه یک بر صفر مس شهر بابک را از سد راه خود برداشت و امید به این تیم بازگشت تا اینکه در هفته بعد اینبار مس سونگون با یک گل خیبر را در زمین خود شکست داد و دومین شکست در مقابل نام خیبر ثبت شد.
خیبر و آنچه گذشت….

هفته چهارم یک ۳امتیاز باداورده با رای کمیته انضباطی سهمیه ی خیبر شد اما این تیم سبزپوش لرستانی در هفته پنجم با شکست ۳بر۲ چادرملو نشان داد که زمین تختی قرار است برای حریفان یک جهنم واقعی باشد.
هفته ششم خیبر بازهم میزبان بود و اینبار قربانی تیم نفت مسجد سلیمان که با یک گل به دیار خود بازگشت.
در هفته هفتم در کرمان غوغا به پا کردیم و اینبار مس کرمان را در زمین خود با یک گل شکست دادیم.
هفته هشتم ، تختی شاهد یک جشنواره گل بود و خیبر با حساب ۵ بر یک موفق شد تیم خوشه طلایی ساوه را شکست دهد.
هفته نهم اما سومین شکست خیبر در زمین نفت و گاز گچساران با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان رقم خورد.
هفته دهم در ابان ۱۴۰۲ خیبر رد یک بازی رویایی موفق شد تیم قدر سایپا را در تختی با حساب یک بر صفر شکست دهد تا همچنان تیم بدون شکست در خانه باشد.
در هفته یازدهم با دریا بابل در بابل با نتیجه یک بر یک مساوی کردیم و در هفته دوازدهم در زمین تختی تیم پرادعای فجر سپاسی را با حساب دو بر یک شکست دادیم تا نشان دهیم امسال قرار است سال متفاوتی باشد.
هفته سیزدهم نحس بود و خیبر در زمین حریف به شهرداری استارا با یک گل بازی را را واگذار کرد اما در هفته بعد (چهاردهم) شاهین بندر عامری را با سه گل در تختی خرم اباد شکست دادیم تا غم باخت قبلی زود فراموش شود.
در هفته پانزدهم خیبر با دو گل در تختی استقلال ملاثانی را شکست داد و در هفته شانزدهم در اسلامشهر آریو اسلامشهر را با همین نتیجه شکست دادیم.
در هفته هفدهم شهرراز شیراز در تختی ۳گله شد اما تیم قهرمان نیم فصل خیبر نبود و چادرملو موفق شد در پایان هفته هفدهم صدرنشین باشد غافل از انکه جام را نه در هفته هفدهم که درروز پایانی به قهرمان واقعی خواهند داد.
هفته هجدهم خیبر با یک گل پارس جنوبی جم را شکست داد تا انتقام بازی رفت را گرفته باشد.هفته نوزدهم مس شهر بابک را در زمین خودش زدیم تا نشان دهیم نیم فصل دوم متفاوتی را شروع کرده ایم.در هفته بیستم مس سونگون را با ۲ گل در زمین تختی شکست دادیم تا نوار پیروزی های خیبر ادامه داشته باشد.هفته بیست و یکم دیگر نیازی به رای کمیته انضباطی نبود که در گیلان ، داماش را با یک گل شکست دادیم و خودمان ۳امتیاز بازی را دریافت کردیم.در هفته ۲۲ بازهم چادرملوی صدرنشین را اینبار در زمین خودش با حساب دو بر یک شکست دادیم و شاید همان روز بر پیشانی این تیم نوشته شد: سلام قهرمان!
هفته بیست و سوم برای خیبر شب تلخی بود و این تیم با نتیجه ۲ برصفر بازی را به نفت مسجدسلیمان واگذار کرد.
هفته ۲۴ اما روز جبران بود و خیبر با نتیجه ۳بر۱ موفق شد مس کرمان را شکست دهد.در هفته ۲۵ خیبر بازهم برد و اینبار خوشه طلایی را در ساوه با یک گل شکست داد و در هفته ۲۶ نیز با نتیجه۲بر۱ موفق شدیم در تختی تیم نفت و گاز گچساران را شکست دهیم.در هفته ۲۷ خیبر در کرج به سایپا با یک گل بازی را واگذار کرد.در هفته ۲۸ اما در یک بازی عجیب و پرگل در تختی موفق شدیم با نتیجه ۴بر۳ دریابابل را شکست دهیم.شاید تلخ ترین خاطره خیبر در شیراز در هفته ۲۹ رقم خورد وقتی با ۳گل از تیم رقیب ، فجرسپاسی شیراز شکست خوردیم اما در هفته ۳۰ و در زمین تختی با یک گل شهرداری استارا را شکست دادیم تا این خاطره تلخ به فراموشی سپرده شود.هفته سی و یکم روز شکست شاهین بندرعامری انهم در شهر خودش بود و در هفته بعد هم با شکست تیمن استقلال ملاثانی در ابادان با نتیجه پرگل ۶بر۲ تقریبا صعود خودمان را به لیگ برتر اعلام کردیم و تنها مانده بود اعلام رسمی که انهم در هفته ۳۳ و در تختی با شکست ۴بر۱ آریو اسلامشهر اعلام شد و خیبر قهرمان لیگ یک آزادگان نام گرفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی باشد منتشر نخواهد شد.