Sunday, 8 September , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ - 5 ربيع أول 1446
شناسه خبر : 2109
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 09 بهمن 1400 - 13:38 | | ارسال توسط :
استاندار یزد دستور تعطیلی مدارس را داد

رئیس‌جمهور تصمیم گیری را به استانداران سپرد/در لرستان فعلاً محدودیت جدیدی اعلام نشده است!

امروز ستاد ملی مقابله با کرونا در کشور به ریاست سیدابراهیم رئیسی رییس‌جمهور ایران تشکیل جلسه داد و با توجه به گسترش سویه جدید کرونا ، علاوه بر تغییر در برخی محدودیت‌ها براساس رنگ‌بندی‌ها ، تصمیم گیری درباره‌ی اعمال محدودیت‌ها را به استانداران سپرد.

در استان یزد براساس اعلام ستادمدیریت کرونای این استان در خصوص وضعیت فعالیت مدارس در یزد، با توجه به گسترش شیوع اومیکرون و تغییر رنگ‌بندی در شهرستان‌های اردکان، میبد، ابرکوه، خاتم و مهریز کلیه آموزش‌ها در این استان غیرحضوری شد.

در لرستان نیز وضعیت شهرها به سمت قرمز شدن در حال حرکت است و براساس آخرین آمار اعلام شده با شناسایی ۲۶۷ ابتلای جدید به کرونا در لرستان طی ۲۴ ساعت گذشته تاکنون ۱۹۹ هزار و ۱۰۱ نفر در استان به کرونا مبتلا شده‌اند.
تا امروز متأسفانه دو هزار و ۶۹۰ نفر به علت ابتلاء به کرونا در لرستان فوت کرده‌اند و تعداد بستری‌های مشکوک و قطعی کرونا در استان ۱۷۱ نفر است.
استانداری لرستان تا امروز هیچ اظهارنظری پیرامون اعلام محدودیت‌های بیشتر و یا غیرحضوری بودن مدارس و دانشگاه‌هها نداشته است و حال باید منتظر ماند و دید با توجه به دستور جدید رئیس‌جمهور، ستادمدیریت کرونا در استان چه تصمیمی جهت حفظ سلامت مردم خواهد گرفت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی باشد منتشر نخواهد شد.