Monday, 16 September , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ - 13 ربيع أول 1446
شناسه خبر : 2670
  پرینتخانه » آخرین اخبار, فرهنگی, لرستان, ویژه تاریخ انتشار : 03 اسفند 1400 - 13:06 | | ارسال توسط :
بر اساس اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان رتبه برتر ناحیه ۲ کشوری را کسب کرد

بر اساس ارزیابی عملکرد مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در شش ماهه میانی سال 1400، روابط عمومی برتر ناحیه 2 کشوری اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری دریای فرهنگ احمد حسین فتایی با اعلام این خبر، گفت: بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت، روابط عمومی این اداره کل در شش ماهه میانی سال ۱۴۰۰ در حوزه عملکرد خبری، رتبه برتر ناحیه دوم کشور و رتبه سوم کشوری را از آن خود کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: بر اساس گروه بندی مرکز روابط عمومی وازرت فرهنگ و ارشاد اسلامی استانهای کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، لرستان، یزد، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، بوشهر، خراسان جنوبی و گلستان در ناحیه دوم کشوری قرار دارند که لرستان در طی سه ماهه تیر، مرداد و شهریور با ۹۴ امتیاز و در سه ماهه مهر، آبان و آذر با ۹۵ امتیاز از یکصد امتیاز مجموع، حائز رتبه برتر این ناحیه در حوزه عملکرد خبری شد.

وی تصریح کرد: روابط عمومی این اداره کل همچنین توانست در این شش ماه در سطح کشور و پس از استانهای فارس و کهکیلویه و بویراحمد رتبه سوم را از آن خود کند که این عملکرد درخشان در طی چندین سال اخیر یک رکورد محسوب می شود.

فتایی در پایان با تاکید بر نگاه ویژه این اداره کل به موضوع اخبار و اطلاع رسانی به موقع و موثر، ابراز داشت: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا، خوشبختانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به عنوان کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، همواره جزء کمیته های برتر کشوری بوده که جا دارد در این خصوص نیز از جامعه رسانه ای و صدا و سیمای لرستان که همکاری لازم را با ما داشته اند تقدیر کنیم. 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی باشد منتشر نخواهد شد.