Tuesday, 22 October , 2024
امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ - 19 ربيع ثاني 1446
شناسه خبر : 997
  پرینتخانه » آخرین اخبار, لرستان, ویژه تاریخ انتشار : 03 آذر 1400 - 12:10 | | ارسال توسط :

فراخوان نخستین جشنواره ملی نوای مهر منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری دریای فرهنگ به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی لرستان فراخوان نخستین جشنواره ملی نوای مهر منتشر شد.

رییس انجمن موسیقی لرستان گفت: جشنواره ملی نوای مهر با اهداف توجه به شعر، ترانه و موسیقی به عنوان ثروت ملی و ایجاد انگیزه و مسیر برای نسل نو با نگاه به موضوعات: «ایران سربلند، ایران مقتدر، شهید، فداکاری، انفاق، مهربانی، عطوفت، همدلی و ایثار اجتماعی، بسط، تعمیق و ترویج هنر ارزشمند سرود و نماهنگ و موسیقی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی، تشویق، ترغیب و حمایت از آفرینشگران موسیقی، سرود و نماهنگ با موضوع «ایثار و شهادت» و «انفاق، مهربانی، عطوفت، همدلی و ایثار اجتماعی»، ایجاد مجموعه آرشیو (بانک اطلاعاتی) موسیقی و سرود با محوریت فرهنگ ایثار ، گسترش زمینه های فکری و فرهنگی در جهت تولید آثار فاخر و ارزشمند هنری با هدف ارتقاء بینش و آگاهی جامعه به عنوان مخاطب اصلی این گونه آثار هنری و ایجاد جریان سازی و گفتمان فرهنگی و اجتماعی در این زمینه پایه گذاری شده و در سالجاری برای نخستین بار برگزار م می گردد.

محمد میرزاوندی تصریح کرد: این جشنواره شامل بخش های تک آهنگ ، نماهنگ، سرود دانش آموزی و سرود حرفه ای است که به برگزیدگان هر بخش جوایز ارزنده ای اهدا می شود.

رییس انجمن موسیقی لرستان با اشاره به اینکه سطح این جشنواره ملی است و برگزیده شدن در این جشنواره برگ زرینی در کارنامک هنری خواهد بود؛ از اصحاب رسانه و مدیران و مربیان آموزشگاه های سطح استان برای اطلاع رسانی هر چه بیشتر به هنرمندان کودک و نوجوان دعوت به همکاری می نماید.

میرزاوندی افزود: آخرین مهلت ارسال آثار ۵ دی ماه ۱۴۰۰، اعلام آثار منتخب بهمن ۱۴۰۰ و برگزاری جشنواره ۵ الی ۱۰ اسفند ۱۴۰۰خواهد بود. علاقه مندان می توانند جهت شرکت در جشنواره با مراجعه به تارنمای(: سایت) جشنواره به نشانی www.navamehr.ir با مطالعه دقیق فراخوان در این جشنواره شرکت نمایند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی باشد منتشر نخواهد شد.