Sunday, 8 September , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ - 5 ربيع أول 1446
شناسه خبر : 9162
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اقتصادی, ایران, سیاسی, لرستان, ویژه, یادداشت تاریخ انتشار : 06 خرداد 1403 - 14:08 | | ارسال توسط :
در جمع احزاب سیاسی استان و با حضور استاندارلرستان مطرح شد

نادرقربانی : تنها راه مشارکت مردم ، رقابتی شدن انتخابات است

استاندار لرستان با احزاب سیاسی استان نشست هم‌اندیشی برگزار کرد.
نادرقربانی : تنها راه مشارکت مردم ، رقابتی شدن انتخابات است

به گزارش دریای فرهنگ‌نیوز نادر قربانی دبیر حزب اعتدال و توسعه در لرستان در نشست احزاب استان با استاندارلرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت گفت: ابتدا از طرف خودم و از طرف اعضای حزب اعتدال و توسعه لرستان از عملکرد استاندار لرستان در برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی قدردانی دارم و حالا تقدیر الهی بر این قرار گرفت که یک انتخابات زودهنگام برای انتخاب دولت چهاردهم را شاهد باشیم.

وی افزود: سیاست حزب اعتدال و توسعه همان گونه که بارها توسط دبیر کل محترم حزب جناب آقای دکتر نوبخت اعلام گردیده حضور فعال در انتخابات می‌باشد و در این راستا ما آحاد مردم را به مشارکت در انتخابات ۸ تیر به طور جدی ترغیب خواهیم کرد.

قربانی تصریح کرد: اما مشارکت حزب و معرفی و حمایت از کاندیدا در شرایطی خواهد بود که مقدمات لازم برای این امر اتفاق بیفتد و مهمترین مولفه برای حضور فعال و مشارکت حداکثری ،وجود رقابت است .

وی تاکید کرد: در سالیان اخیر ما شاهد بودیم که انتخابات ما نسبت به سالیان گذشته با کاهش مشارکت همراه بوده است اما انتظار می‌رود که بعد از همدلی مردم در بدرقه‌ی رئیس جمهور فقیه و شهیدان خادم؛ به دیدگاههای مردم و خواصی که از نخستین ساعات با اعلام همدردی در این واقعه حضور داشتند احترام گذاشته شود و شرایط یک انتخابات رقابتی فراهم گردد .

مدیرمسئول هفته‌نامه و پایگاه خبری دریای فرهنگ و دبیر حزب توسعه و اعتدال استان بیان کرد: اگر بناست که استاندار به عنوان نماینده عالی نظام در استان پیامهایی را از این جلسه به ارکان تصمیم گیر حاکمیت مخابره نماید درخواست ما این است که بفرمایید تحقق خواسته مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری در گروی این است که همه جریانات سیاسی ذیل نظام جمهوری اسلامی در این انتخابات کاندیدای اختصاصی خود را داشته باشند.

وی افزود: همه میدانیم که حضور ۴ یا ۱۰ نفر کاندیدا از یک طیف یا جریان نه تنها رقابتی نیست بلکه به نوعی مردم را از شرکت در انتخابات دور خواهد کرد.

مدیرمسئول هفته‌نامه و پایگاه خبری دریای فرهنگ و دبیر حزب اعتدال و توسعه استان افزود: با توجه با اینکه بنده مدیرمسئول هفته‌نامه و پایگاه خبری دریای فرهنگ هستم اجازه می‌خواهم با دیدگاه رسانه‌ای نیز نکاتی را عرض کنم، هر دولتی هر مسئولی از رسانه دوری کند هم به خودش و هم به حوزه‌ی مسئولیتش ظلم کرده است.

قربانی بیان کرد: بازدیدهای سرزده از نگاه رسانه ها خوب است اما اگر مدیران استان احساس کنند این بازدیدها و دستورات و اولتیماتوم‌ها موقتی است قطعا در کوتاه مدت بر همان ریل اول برمی‌گردیم.

وی افزود: یادمان باشد عدم سفر دوم مرحوم رییسی به استان به دلیل همین مدیریت خفته بود که ما نتوانستیم بخش بزرگی از مصوبات دور اول را اجرایی کنیم و این برای استان یک اسیب جدی است که قطعا دولت بعدی حتی اگر از بدنه دولت قبل باشد ، نقطه سر خط است و از اول با روش خودش مدیریت را جلو می برد و شاید بخشی از مصوبات دولت قبل نادیده گرفته شود.

مدیرمسئول دریای فرهنگ تصریح کرد: رسانه ، رسانه ، رسانه مهم‌ترین ابزار ایجاد توسعه است.اقای زیویار با همه ویژگی‌های مثبت شخصیتی اما نتوانست با رسانه ارتباط برقرار کند.باید به دورانی برگردیم که تمام جلسات استاندار با مدیران در هر حوزه‌ای از روز قبل به اطلاع رسانه‌های استان می رسید تا در جلسه حاضر باشند تا مدیر بداند اگر گزارشی می‌دهد رسانه شاهد است اگر استاندار دستوری می دهد رسانه شاهد است و اینگونه راه گریزی برای مدیر وجود ندارد و مجبور است بعد از هر جلسه به دنبال اجرای مصوبات برود.

قربانی ادامه داد: استاندار بداند هیچ ذره‌بینی مثل رسانه نمی‌تواند کمک حالش باشد ، اجازه ندهد مدیران زیر مجموعه باعث ایجاد فاصله وی با رسانه ها باشد، رسانه را چپ و راست نبیند، منتقدین را ببیند، حرفشان را بشنود، بگذارد استاندار تمام جریانات سیاسی باشد، حتی استاندار مردمی باشد که دولتش را قبول ندارند

| منبع خبر : اختصاصی_دریای فرهنگ نیوز
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی باشد منتشر نخواهد شد.