Monday, 16 September , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ - 13 ربيع أول 1446
شناسه خبر : 3046
  پرینتخانه » آخرین اخبار, لرستان, ویژه تاریخ انتشار : 25 اسفند 1400 - 20:56 | | ارسال توسط :
مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان:

نظارت میدانی در بازار لرستان/ ۲ عمده فروشی میوه پلمب شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان با اشاره به نظارت میدانی در بازار شب عید استان، از پلمب دو عمده فروشی میوه در مرکز لرستان خبر داد.

حمید القاصی مهر در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به موضوع کنترل قیمت‌ها، گران فروشی، کم فروشی و… در بازار استان اظهار داشت: در خصوص بحث نظارت و حوزه رسیدگی طرح کنترل بازار ایام نوروز را از ۱۴ اسفندماه امسال شروع و تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به نظارت میدانی در بازار استان گفت: در این راستا اکیب های گشت مشترک با حضور قاضی سیار در سطح بازار و مراکز حضور پیدا می‌کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان با بیان اینکه در صبح یک اکیب و بعدازظهر نیز دو اکیب به صورت میدانی بازار را رصد می‌کنند عنوان کرد: در این راستا علاوه بر مجازات نقدی که در قانون پیش بینی شده از مجازات‌های بازدارنده دیگر از جمله پلمب واحد صنفی و نصب پلاکارد بر سردرب واحد در برنامه داریم.

القاصی مهر با اشاره به پلمب دو واحد میوه فروشی عمده در سطح شهر خرم آباد به علت گران فروشی افزود: برای هر کدام از این واحدها ۲۰۰ میلیون تومان مجازات نقدی در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه همچنین یک واحد خبازی به دلیل کم فروشی و پایین بودن کیفیت نان، پلمب و نصب پلاکارد شد ادامه داد: گشت‌های ما تا پایان نوروز فعال خواهند بود و واحدهای صنفی متخلف این را بدانند که تعزیرات حکومتی و مجموعه دستگاه‌های نظارتی پای کار هستند و در صورت مشاهده تخلف، برخورد قاطع و بازدارنده به همراه جزای نقدی و پلمب واحد را برای آنها خواهیم داشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان تاکید کرد: در صورتی که مردم تخلفی را در سطح بازار مشاهده کردند آن را با سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ سازمان صمت در میان بگذارند تا ما بتوانیم حضور میدانی و برخورد لازم را داشته باشیم.

| منبع خبر : مهر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی باشد منتشر نخواهد شد.