Monday, 16 September , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ - 13 ربيع أول 1446
شناسه خبر : 967
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اقتصادی, سیاسی, فرهنگی, لرستان, ورزشی, ویژه تاریخ انتشار : 01 آذر 1400 - 21:22 | | ارسال توسط :
نگاهی به خبرهای مهم رسانه های استان

چه خبر از لرستان!؟

در این بخش نگاهی خواهیم داشت به اخبار مهم رسانه های استان لرستان از خبرگزاری های لرستان گرفته تا خبرهای مهم مجازی!

خبرگزاری مهر لرستان

خیرین چراغ آرزوهای علیرضا را روشن کردند

خیرین چراغ آرزوهای علیرضا را روشن کردند/ به‌سوی حرم امام مهربانی!

به دنبال انتشار گزارش وضعیت کودک نورآبادی در خبرگزاری مهر خیران برای تأمین دارو و هزینه سفر «علیرضا»و خانواده‌اش به مشهد مقدس اعلام آمادگی کردند تا چراغ آرزوهای این کودک خاموش نشود.

علیرضا کودک نورآبادی از بیماری نادر «دیستروفی دوشن» سالهاست که رنج می‌برد، هزینه‌های بالای دارو و درمان خانواده را درمانده کرده و حالا با کمک خیران قرار است یکی آرزوهای «علیرضا» رنگ واقعیت به خود بگیرد و هزینه‌های درمان او نیز از سوی خیران پرداخت شود.

خبرگزاری ایرنالرستان

معاون استاندار: تقویت پوشش تلفن همراه در ۲ آزادراه لرستان ضروری است

معاون استاندار: تقویت پوشش تلفن همراه در ۲ آزادراه لرستان ضروری است

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: ارایه خدمات جاده‌ای مناسب موجب رضایتمندی مسافران و تسهیل در عبور و مرور می‌شود که در این راستا تقویت پوشش تلفن همراه در آزادراه های شمال و جنوب استان ضروری است.

خبرگزاری فارس لرستان

عکاس خبرگزاری فارس برگزیده پویش ملی عکس حسینی شد

کامین ملکی عکاس خبرگزاری فارس در لرستان در اولین پویش ملی عکس حسینی به عنوان نفر برگزیده انتخاب و معرفی شد.

عکاس خبرگزاری فارس برگزیده پویش ملی عکس حسینی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، اولین پویش ملی عکس حسینی توسط بسیج هنرمندان در سطح کشور برگزار شد و عکاسانی از سراسر ایران آثار خود را به این مسابقه عکس ارسال کردند. 

همزمان با هفته بسیج نفرات برگزیده این پویش ملی انتخاب و معرفی شدند. 

آقای کامین ملکی عکاس خبرگزاری فارس در استان لرستان نیز در این پویش سراسری با جلب نظر داوران به اثر ارسالی خود به عنوان عکاس برگزیده ملی معرفی شد.

پایگاه خبری یافته

رئیس‌جمهور برای بررسی مشکلات زیرساختی لرستان بخصوص آب با نمایندگان مردم دیدار کند.

به گزارش یافته، رییس مجمع نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی از رییس جمهور خواست قبل از سفر به لرستان برای بررسی مشکلات زیرساختی و توسعه‌ای بخصوص آب با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی دیدار کند.حجت‌الاسلام مبلغی با اعلام اینکه مجمع نمایندگان لرستان از حق آبه استان وضرورت توجه ویژه به توسعه‌ی این استان به جد دفاع خواهند کرد گفت: این اطمینان به مردم شریف لرستان داده می‌شود ذره‌ای از حق استان کوتاه نخواهیم آمد و آنچه شایسته مردم لرستان است رقم خواهد خورد.

پایگاه خبری قلم لر

زباله‌گردی به بانوان هم رسید

درد این روزهای شهرم دردی است به سوزناکی آتش، آتشی که هر لحظه از لابه‌لای فقر و اعتیاد، خودکشی، بیکاری و… زبانه می کشد و هیچکس کاسه ای آب حتی برای خاموش کردنش به دست نمی گیرد!

زباله

این روزها از ابتدا تا انتهای هر خیابان و کوچه‌ای که گذر کنی بر سر هر سطل زباله انسانی را خواهی یافت که به جای غرق شدن در امکاناتی که حق اوست، تا کمر در سطل زباله غرق شده است!

هر کدام از این انسان ها نان آور خانه ای است و به جای کار کردن در یک جایگاه شرافتمندانه خود را در لابه‌لای انبوهی از زباله‌ها رها کرده تا لقمه‌ای نان بیابد.
لقمه‌ای نان که قیمت آن برخورد با انواع زباله و ابتلا شدن به انواع بیماری، از بین رفتن شأن انسانی آن هاست.

امروز زباله گردی را فقط در بین مردان نمی بینی، بانوان نیز به آن ورود کرده اند و روز به روز تعدادشان بیشتر هم می شود حتی فعالیت آن ها هم علنی تر شده و با دیدن چنین صحنه‌هایی حالتی از ترکیب غم و انزجار در انسان پدید می‌آید.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی باشد منتشر نخواهد شد.