Sunday, 8 September , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ - 5 ربيع أول 1446
شناسه خبر : 2750
  پرینتخانه » آخرین اخبار, لرستان, ویژه تاریخ انتشار : 05 اسفند 1400 - 9:59 | | ارسال توسط :
امروز رخ داد ؛

۱۰۴ تن کالای قاچاق در الیگودرز کشف شد

- فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۷۹ تن برنج و ۲۵ تن کود شیمیایی قاچاق در الیگودرز کشف و ضبط شد.
۱۰۴ تن کالای قاچاق در الیگودرز کشف شد

سردار یحیی الهی روز پنجشنبه به رسانه ها اعلام کرد: در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا، ماموران ایست و بازرسی «خمه» در محور اصفهان – الیگودرز به سه کامیون کشنده مشکوک شدند و آنها را در یک عملیات متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون‌ها ۷۹ تن برنج قاچاق فاقد مجوز قانونی کشف شد و در این رابطه سه نفر دستگیر شدند که کارشناسان ارزش برنج‌های کشف شده را ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

وی اظهار داشت: همچنین ماموران ایست و بازرسی «خمه» این شهرستان، در عملیات دیگری حین کنترل خودروهای عبوری در محور اصفهان به الیگودرز، به ۲ دستگاه کامیون کشنده حامل بار مشکوک شدند و آنها را نیز متوقف کردند.

سردار الهی  با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو، ۲۵ تن کود شیمیایی قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالای مکشوفه چهار میلیارد ریال برآورد شده است و در این رابطه ۲ متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با تاکید بر عزم جدی پلیس در مقابله با پدیده شوم قاچاق از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود. 

| منبع خبر : ایرنا
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی باشد منتشر نخواهد شد.