Saturday, 26 October , 2024
امروز : شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳ - 23 ربيع ثاني 1446
شناسه خبر : 3316
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 11 اردیبهشت 1401 - 4:48 | | ارسال توسط :

۲۳ تن برنج تنظیم بازاری در سلسله توزیع می شود

مدیر جهاد کشاورزی سلسله گفت: ۲۳ تن برنج تنظیم بازاری خارجی از نوع هندی، پاکستانی و تایلندی سهمیه شهرستان جذب شده و بزودی در بازار شهرستان توزیع می شود.

مسعود غلامی شامگاه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان با اشاره به جذب ۱۱۳ تن شکر تنظیم بازاری، اظهار داشت: از این میزان، ۷۰ تن سهمیه صنوف و صنعت و ۴۳ تن سهمیه بخش خانگی است.

وی با اشاره به جذب ۲۳‌ تن برنج تنظیم بازاری جهت توزیع در بازار شهرستان، افزود: از این میزان، مقدار ۱۰ تن برنج هندی، ۱۰ تن پاکستانی و سه تن برنج تایلندی است.

فرماندار سلسله نیز با تاکید بر رصد مستمر بازار جهت جلوگیری از گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه اقلام سهمیه ای تنظیم بازاری، اظهار داشت: قیمت گوشت قرمز به تفکیک نوع از فردا باید روی درب کلیه واحدهای قصابی شهرستان

نصب شود به گونه ای که برای خریداران قابل مشاهده باشد.

مسلم مرادی تاکید کرد: فروش گوشت قرمز بالاتر از قیمت تعیین شده ستاد تنظیم بازار شهرستان ممنوع بوده و در صورت مشاهده یا گزارش هرنوع گرانفروشی، واحد مربوطه پلمب خواهد شد.

مرادی عنوان کرد: فروشگاه های معتمد توزیع شکر یارانه ای باید به همراه نام فروشنده و آدرس مربوطه از طریق نصب بنر در خیابان های پرتردد برای شهروندان شهرستان اطلاع رسانی شود.

وی افزود: شهرداری الشتر نیز باید چند نقطه پیشنهادی برای ایجاد بازارچه میوه و تره بار به فرمانداری سلسله برای اخذ تصمیم نهایی معرفی کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی باشد منتشر نخواهد شد.