Sunday, 8 September , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ - 5 ربيع أول 1446
آرشیو روزانه : ۰۳/۰۵/۰۳

پشت‌پرده بومی‌سوزی!

مهم نیست چه کسی رئیس‌جمهور باشد ،کدام جناح سیاسی پیروز رقابت که اینجا در لرستان در هر دو جناح هرگز هیچ تفاهمی بر سر انتخاب درست وجود ندارد. ما لرها در غربت بیشتر هوای هم را داریم تا در خانه که این لرستانی‌های مقیم تهران اگر سالی یکبار با هر دیدگاهی گرد هم جمع می‌شوند در لرستان اگر ساکن شوند حالی از هم نخواهند پرسید. ما فقر بانکی داریم ، از بانک‌های اقتصادی گرفته تا بانک اطلاعاتی نخبگان از بس پراکنده‌اند و دوری می‌کنند نخبگان واقعی از عالم مسئولیت‌پذیری و این میان در نبود کاربلدان ،کار به دست هرکسی می‌افتد.

14 شهریور 1403

خبری از «آی نور» ۳ ساله نیست/ ۱۰۰ درصد منطقه را جستجو کرده‌ایم

غلام رضا لونی با اشاره به گم‌شدن «آی نور» دختربچه سه ساله اهل روستای «ده سفید» شهرستان الیگودرز در روز پنج‌شنبه هفته گذشته، اظهار داشت: بعد از اطلاع از این موضوع عوامل امدادی و جست‌وجو و نجات هلال‌احمر برای جستجوی این دختربچه الیگودرزی وارد منطقه شدند. وی با اشاره به اینکه متأسفانه هنوز موفق به پیداکردن این دختربچه در منطقه […]

21 مرداد 1403

از هوادار تا هوادار

25 مرداد 1403 شروع یک اضطراب و هیجان یکساله خواهد بود، پایان یک رویا ، نام ما دیگر در جدول لیگ آزادگان نیست ، قرار نیست باشد، نام ما در دل لیگ برتر است جایی که حرفه ای ها بازی می کنند.

19 مرداد 1403

نقشه رویایی برای شهر جهانی

مسئولان خیبر امیدوار بودند با تکمیل پروژه بزرگ لرآرنا بتوانند از ابتدای لیگ بیست و چهارم در این ورزشگاه میزبان حریفان باشند، اما عدم همراهی برخی از مسئولان وقت استان باعث شد تا روند تکمیل و بهسازی این پروژه طولانی خواهد شد و به شروع مسابقات نمی‌رسد اما حالا مالک باشگاه خیبر با رونمایی از برخی تصاویر زیبا از اینده نچندان د.ور لرارنا نشان داده است برای اینده فوتبال لرستان نقشه های رویایی دارد....

16 مرداد 1403

خیبر در حال تجهیز برای نبردهای بزرگ/ هفته نهم و چهاردهم رودرو با سرخ آبی ها

هفته نهم و چهاردهم خیبر در خرم اباد و تهران به ترتیب میزبان و میهمان سرخ آبی های پایتخت خواهد بود.آری حالا دیگر باید باور کنیم خیبر لرتباران لیگ برتری است و شاید اگر مسئولان استان یکسال زودتر باور می کردند این واقعیت شیرین را، حالا ورزشگاه لرارنا آماه میزبانی از دو تیم سپاهان و ذوب آهن در هفته دوم و سوم لیگ برتر 1403-1404 بود.

03 مرداد 1403

راه سوم

تندروی دیگر جواب نمیدهد افراط و تفریط توسط بخش بزرگی از جامعه طرد شده است و حالا دیگر به دلیل سالها تنگناهای اقتصادی موجود در کشور مردم در پی یافتن راهی هستند که به یک زندگی آرام برسند، حال هر اندیشه ای توان هم آواز شدن با مردم را داشته باشد قطعا مورد قبول جامعه قرار خواهد گرفت.

23 تیر 1403

ناترازی انرژی….

دولت مسعود پزشکیان زمانی با رای مردم انتخاب شده است که به اعتقاد من این دولت سه چالش جدی خواهد داشت. اولین چالش ناترازی در بخش آب و انرژی است.زمزمه های خالی کردن عمدی آب سدها برای تولید برق و همچنین فشار برای قطع برق صنایع جهت جبران کسری برق شهری نشان می دهد امسال هم مانند سال‌های گذشته ناترازی انرژی به عنوان یک چالش بزرگ در بوجود آوردن نارضایتی های اجتماعی حرف اول را می‌زند.

21 تیر 1403

با جوانان، برای ایران

ماکس‌وبر در تعریف خود از دولت بر سه وجه اصلی قلمرو سرزمینی، انحصار تملک قوه قهریه و مشروعیت در دولت مدرن تاکید دارد. اگر دولت هر کدام از این سه وجه بویژه مشروعیت خود را از دست بدهد تضعیف شده و هزینه هنگفتی خواهد پرداخت.

16 تیر 1403

افتتاح ستاد پزشکیان در پلدختر

رئیس ستاد مردمی دکتر پزشکیان در استان لرستان:نوبت مردم است که به میدان بیایند و تغییری در سیاست ها ایجاد کنند / برای عبور از ابر بحران تورم و بی اعتمادی مردم راهی جز تغییر در وضع موجود نداریم

01 تیر 1403

دبیر حزب اعتدال و توسعه در لرستان:قدر این فرصت را بدانیم / شاهد یک آشتی ملی در کنار دکتر پزشکیان هستیم

به گزارش پایگاه خبری دریای فرهنگ‌نیوز نادرقربانی دبیر حزب اعتدال و توسعه و مدیرمسئول هفته‌نامه دریای فرهنگ در اجتماع بزرگ حامیان دکتر پزشکیان در لرستان ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر گفت: این‌روزها در کشور به لطف وجود رقابت واقعی و با وجود حضور تک کاندیدای جریان اصلاحات در مقابل پنج رقیب دیگر ؛ دوباره […]

01 تیر 1403