Friday, 18 October , 2024
امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ - 15 ربيع ثاني 1446
آرشیو روزانه : ۰۳/۰۷/۰۸
مصادره نزدیک است

حرف‌درمانی ممنوع؛ اجماع کنید!

«به هیچ‌وجه نمی‌پذیریم استاندار ناهمراه با دولت و اصلاح‌طلبان در لرستان منصوب شود».

20 مهر 1403

نگاهی به هنرنمایی اهالی تئاتر لرستان در نمایش هاقیل

زندگی خوب بود اگر غم نان نداشتیم!

نمایش بخشی از زندگی است ، آن بخشی که گاه دوست داری در هزارتوی زمان پنهان بماند اما در میزانسنی معین توسط هنرمندانی که خود هزارتوی پنهان خویش را دارند به نمایش در می‌آید. سعید زارع هاقیل را از نمایشنامه هابیل و قابیل نوشته علیرضا کوشک جلالی الهام گرفته است و خود سالهاست با آن احساس یکی بودن دارد. حالا پلاتو شیدا با حضور سجاد شفیعی ، کاوه اسدی ، مهشید دالوند ، امین حاتمی پور ، علیرضا کوه نشین و شادی دارابی ، میزبان نمایشی است آشنا، قصه ای از یک مرد که همه عمر تلاش نموده است تا شاید ایستاده بمیرد اما زمان و زمین بر مدار او نمی چرخند. با سعید زارع هم صحبت شدیم تا از او بپرسیم ایا خود هاشم را می شناسد و یا هاشم خاطره ای است که شاید از بان همه ما روزی روایت گردد. در ادامه گفتگوی من ، ابوذربابایی زاده روزنامه نگار را با کارگردان جوان و باتجربه تئاتر استان سعید زارع می خوانید با ذکر این توضیح که در هنگام چاپ این مصاحبه ، تئاتر هاقیل هر روز از ساعت 18 در پلاتو شیدا در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد استان در حال اجراست.......

18 مهر 1403

آقای سناتور ؛ برای دیار خود چه کرده‌ای!؟

در دل کارزار ایجاد شده در لرستان مبنی بر عدم دخالت نمایندگان در بحث انتخاب استاندار لیستی منتشر شد از گزینه‌های پیشنهادی مجمع نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش مبنی بر گزینه‌های پیشنهادی مدیرکل آموزش و پرورش لرستان !

13 مهر 1403

ماجرای یک تصمیم

هفته پنجم عیار یک تیم مشخص می‌شود ؛ این جمله همان میزان بی‌پایه است که بخواهیم در نیم‌فصل اول قهرمان لیگ را مشخص کنیم!

04 مهر 1403

بدون تعصب ؛ بدون زخم زدن!

از نگاه ایلی و‌ طایفه‌ای انتخاب کردن همان میزان سم است که صرفا بخواهیم یکی از جناح خودمان را سوار بر صندلی قدرت کنیم بدون آنکه بیاندیشیم آیا فرد معرفی شده می‌تواند در رفع مشکلات بیشمار استان موثر باشد یا خیر !؟

03 مهر 1403

پشت‌پرده بومی‌سوزی!

مهم نیست چه کسی رئیس‌جمهور باشد ،کدام جناح سیاسی پیروز رقابت که اینجا در لرستان در هر دو جناح هرگز هیچ تفاهمی بر سر انتخاب درست وجود ندارد. ما لرها در غربت بیشتر هوای هم را داریم تا در خانه که این لرستانی‌های مقیم تهران اگر سالی یکبار با هر دیدگاهی گرد هم جمع می‌شوند در لرستان اگر ساکن شوند حالی از هم نخواهند پرسید. ما فقر بانکی داریم ، از بانک‌های اقتصادی گرفته تا بانک اطلاعاتی نخبگان از بس پراکنده‌اند و دوری می‌کنند نخبگان واقعی از عالم مسئولیت‌پذیری و این میان در نبود کاربلدان ،کار به دست هرکسی می‌افتد.

14 شهریور 1403

خبری از «آی نور» ۳ ساله نیست/ ۱۰۰ درصد منطقه را جستجو کرده‌ایم

غلام رضا لونی با اشاره به گم‌شدن «آی نور» دختربچه سه ساله اهل روستای «ده سفید» شهرستان الیگودرز در روز پنج‌شنبه هفته گذشته، اظهار داشت: بعد از اطلاع از این موضوع عوامل امدادی و جست‌وجو و نجات هلال‌احمر برای جستجوی این دختربچه الیگودرزی وارد منطقه شدند. وی با اشاره به اینکه متأسفانه هنوز موفق به پیداکردن این دختربچه در منطقه […]

21 مرداد 1403

از هوادار تا هوادار

25 مرداد 1403 شروع یک اضطراب و هیجان یکساله خواهد بود، پایان یک رویا ، نام ما دیگر در جدول لیگ آزادگان نیست ، قرار نیست باشد، نام ما در دل لیگ برتر است جایی که حرفه ای ها بازی می کنند.

19 مرداد 1403