Friday, 18 October , 2024
امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ - 15 ربيع ثاني 1446
شناسه خبر : 780
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اقتصادی, ایران, بین الملل, تبلیغات, سیاسی, فرهنگی, لرستان, ورزشی, ویژه, یادداشت تاریخ انتشار : 23 آبان 1400 - 23:57 | | ارسال توسط :
نگاهی به تغییرات مدیران در استان لرستان

عزل ونصب های دولت سیزدهم در لرستان

در این بخش که با هر عزل و نصبی در استان بروز رسانی خواهد شد نگاهی خواهیم داشت به تمامی تغییرات صورت گرفته در سطوح مختلف مدیریتی در استان لرستان از زمان شروع به کار دولت سیزدهم!
عزل ونصب های دولت سیزدهم در لرستان

دوازدهم مهرماه فرهاد زیویار با حکم وزیر کشور رسماً استاندار لرستان شد و کارش را آغاز کرد.

یکم آبان ماه ۱۴۰۰

چهار انتصاب صورت گرفت

زیویار اولین تغییرات را از بدنه استانداری لرستان و یکی از معاونت های خود آغاز کرد و طی احکامی جداگانه احمدرضا دالوند را به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی جانشین گودرز امیری ، سیدرضا حسینی را به عنوان سرپرست اداره کل حوزه استاندارجانشین محمد روزپیکر ( وی در مورخ ۲ دی ماه ۱۴۰۰ حکم رسمی مدیرکلی را دریافت کرد) و سعید یادگاری را به سمت سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی جانشین قاسم ولی زاده نمود.

همچنین زیویار در حکمی کوروش بیرانوند را به عنوان مشاور استاندار منصوب کرد.

۱۶ آبان ماه ۱۴۰۰

تغییر در دانشگاه لرستان

طی حکمی از سوی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، علی نظری به عنوان سرپرست دانشگاه لرستان به جای خسرو عزیزی منصوب شد

۲۴ آبان ۱۴۰۰

تغییر در دانشگاه علوم پزشکی

در حکمی از سوی دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر بهرام دلفان به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لرستان منصوب و جایگزین محمدرضا نیکبخت شد.

۲۹ آبان ماه ۱۴۰۰

بازهم تغییرات در استانداری

روز شنبه ۲۹ آبان‌ماه با حکم زیویار استاندارلرستان آذر عزیزی به عنوان سرپرست هسته گزینش استانداری منصوب شد.
آذر عزیزی فرزند شهید و دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی است که عنوان مشاور فرماندار در امور بانوان، کارشناس امور اجتماعی، معاون اداره دبیرخانه، کارشناس مسئول و عضو هسته گزینش استانداری را در سابقه خود دارد .

زیویار همچنین عباس علیشاهیان را به عنوان سرپرست دفتر امور امنیتی، اتباع و مهاجرین خارجی استانداری منصوب کرد.

گفتنی است کارشناس انتخابات، کارشناس مسئول تقسیمات کشوری، مسئول گزینش، سرپرست هسته گزینش، مدیر هسته گزینش و مدیرکل امنیتی استانداری بخشی از سوابق خدمتی علیشاهیان است.

لازم به توضیح است پیش از این علی جوانمرد عهده دار دفتر امور امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی استانداری بود.

یکم آذر ۱۴۰۰

تغییر روابط‌عمومی آقای استاندار!

در اولین روز از ماه آذر زیویار استاندار لرستان در حکمی علی‌جهان‌آرا را به عنوان سرپرست روابط‌عمومی استانداری لرستان جانشین فاطمه ایرانی نمود لازم به ذکر است که مدیرکلی روابط عمومی استانداری لرستان در ۶ سال گذشته برعهده مدیرکل حوزه استاندارلرستان بوده است.

همچنین با ابلاغ استاندار لرستان، حمیدرضا هاشمی به عنوان سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری لرستان جانشین کامبیز پورسیف شد.

یکم دی ماه ۱۴۰۰

تغییر در دانشگاه پیام نور

عزت الله سپهوند “طی حکمی از سوی ابراهیم تقی‌زاده رییس دانشگاه پیام نور کشور بعنوان رییس این دانشگاه در لرستان منصوب شد.از ۹ شهریور ۹۸ حسن رضا یوسفوند ریاست دانشگاه پیام نور را عهده‌دار بود.

پنجم دی ماه ۱۴۰۰

سرپرست اداره کل امور عشایری لرستان منصوب شد

“هوشنگ نور محمدی” به عنوان سرپرست اداره کل امور عشایری لرستان منصوب شد.تاکنون سید ضیاء موسوی مدیرکل این اداره بود.

ستاری معاون سیاسی و امنیتی استاندار شد

استاندار لرستان امروز یکشنبه ۵ دی‌ماه در حکمی بهرام‌ستاری را به عنوان سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان منصوب کرد.پیش از این محمود ثمینی به عنوان معاون استاندارلرستان مشغول به خدمت بود

ناهیدپرویزپور جای خود را به ولی‌پور داد

استاندارلرستان در حکمی فریبا ولی‌پور عالم را به عنوان سرپرست مدیرکل امور زنان و خانواده استاندار لرستان به جای ناهید پرویزپور منصوب کرد

۱۱ آبان ۱۴۰۰

تغییر در معاونت اقتصادی

استاندار لرستان در حکمی سیروس ابراهیمی را به عنوان معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری لرستان جایگزین اسد عبدالهی کرد.

تغییر مدیران ستادی

علی محمد دریکوند با حکم استاندار لرستان به عنوان سرپرست اداره کل امور اداری و مالی استانداری لرستان معرفی شد .پیش از این رضا خزایی در این مسئولیت خدمت می کرد.

احسان کرم زاده با حکم فرهاد زیویار استاندار لرستان به سمت مدیر کل دفتر فنی، حمل و نقل و ترافیک استانداری منصوب شد .پیش از این رضا طلایی عهده دار این مسئولیت بود.

استاندارلرستان در حکمی سید کریم حیات الغیب را به عنوان سرپرست حراست استانداری لرستان جانشین احسان کرم زاده کرد.

تغییرات فرمانداران

با حکم زیویار آقایان مجید منعمی به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد ، احمد گودرزیان سرپرست فرمانداری شهرستان دورود و محمد رضا فاتحی به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان ازنا منصوب شدند.

مجید منعمی (سرپرست فرمانداری شهرستان بروجرد) از چهره‌های جوان اصولگرا و مشاور صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری بوده است.

احمد گودرزیان (سرپرست فرمانداری شهرستان دورود ) فرماندار شهرستان بروجرد در دولت روحانی بود و حال فرهادزیویار تصمیم گرفته تا از این دولتمرد دولت رقیب در شهرستان دورود استفاده کند.

اما محمدرضا فاتحی (سرپرست فرمانداری شهرستان ازنا) رئیس ستاد سحر استان اصفهان بوده است و حال در لرستان حکم فرمانداری یکی از شهرستانهای لرستان را از رییس سابق ستاد سحر رییسی در کشور و استاندار فعلی لرستان دریافت کرد.

۱۸ دی ماه ۱۴۰۰

انتصاب مدیرکل فنی و حرفه ای لرستان

طی حکمی از سوی ” غلامحسین حسینی‌نیا”، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ، “حشمت الله معتمدی” به سمت سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان منصوب شد.

پیش از این “میترا ابراهیمی” مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان را عهده دار بود.  

۲۱ دی ماه ۱۴۰۰

مدیرکل بهزیستی لرستان منصوب شد

با حکم علی‌محمد قادری، رئیس سازمان بهزیستی کشور، همایون عمودی‌زاده به‌عنوان مدیرکل بهزیستی لرستان منصوب و جایگزین کرم یاری شد.

۲۸ دی ماه ۱۴۰۰

تغییر در فرمانداری های سلسله و دلفان

طبق احکام صادره از طرف استاندار لرستان، «مسلم مرادی سرابی» جانشین مرتضی مهدوی کیا فرمانداری سلسله شد

و همچنین «اصغر قهرمانی» اهل پلدختر جانشین نورالدین درمنان فرماندار دلفان شد

تغییر در بنیاد مسکن لرستان

“پویا تابعی” در حکمی از طرف “اکبر نیکزاد” رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان مدیرکل این نهاد در لرستان منصوب شد.تابعی اهل لرستان و ریاست بنیاد مسکن سلسله و معاونت عمران روستایی بنیاد مسکن لرستان در کارنامه کاری وی است و قرار است مراسم معارفه وی فردا با حضور نیکزاد در خرم آباد برگزار شود.

گفتنی است پیش از این “مسعود رضایی” مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان را به مدت چهار سال برعهده داشت که اکنون به عنوان مدیرکل استان همدان منصوب شده است.

۵ بهمن ۱۴۰۰

تغییر در محیط زیست لرستان

علی سلاجقه معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست، در حکمی علی سالاروند را به‌عنوان سرپرست اداره کل حفاظت محیط‌زیست لرستان منصوب کرد.

براساس آنچه که در سایت سازمان محیط زیست لرستان وجود دارد علی سالاروند مسئول اداره نظارت و پایش حفاظت محیط زیست لرستان را برعهده دارد و در طول دوران خدمت او از وی نیز به عنوان مدیر برتر تجلیل به عمل آمده است.سالاروند جانشین مهرداد فتحی بیرانوند شد

۱۸ بهمن ۱۴۰۰

تغییر در صمت لرستان

 سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی بهمن جعفری را به عنوان رییس سازمان صمت لرستان منصوب کرد. بهمن جعفری دارای دکترای صنایع و رییس اداره صنایع فلزی سازمان صمت همچنین دبیر ستاد تسهیل استان و مشاور سازمان صمت را در کارنامه خود دارد.پیش از این بهزاد منصوری از اسفندماه ۹۹ عهده‌دار این مسئولیت بود.

۱۹ بهمن ۱۴۰۰

تغییر در ستاد مبارزه با مواد مخدر لرستان

طی حکمی اردشیر صفاپور به‌عنوان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان منصوب شد.

صفاپور از پرسنل قدیمی وزارت کشور بوده و سابقه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قزوین، فرماندار سلسله، معاون فرمانداری خرم‌آباد و بخشداری بیرانشهر را در کارنامه خود دارد.پیش از این محمود آشناگر دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان بود.

۲۱ بهمن ۱۴۰۰

رئیس جهاد کشاورزی لرستان منصوب شد

 سید “عماد شاهرخی” طی حکمی از سوی وزیر جهادکشاورزی به عنوان رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان منصوب شد.سید عماد شاهرخی ، رییس گزینش جهادکشاورزی خراسان رضوی و یک دوره در دولت نهم معاون پشتیبانی جهادکشاورزی استان لرستان را برعهده داشته است،پیش از این اسفندیار حسنی مقدم از سال گذشته تاکنون مسولیت سازمان جهادکشاورزی لرستان را بر عهده داشت.

آئین معارفه رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان روز شنبه ۲۳ بهمن ماه در سالن جهاد کشاورزی استان برگزار خواهد شد.

۲۲ بهمن ۱۴۰۰

فرماندار خرم آباد منصوب شد

طی حکمی از سوی “فرهاد زیویار” استاندار لرستان ” محمدعلی دریکوند” بعنوان سرپرست فرمانداری شهرستان خرم‌آباد منصوب شد.محمدعلی دریکوند دارای مدرک کارشناسی ارشد الهیات و از مدیران باسابقه حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش از جمله هسته گزینش این اداره‌ کل است که چندی پیش به سمت مدیرکل امور اداری و مالی استانداری لرستان منصوب شده بود.  پیش از این جعفر طولابی مسوولیت فرمانداری خرم آباد را برعهده داشت.

مسئول پدافند غیرعامل منصوب شد

طی حکمی از طرف استاندار لرستان میلاد شرفی به عنوان مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری لرستان منصوب شد.مسوول سازمان بسیج دانشجویی استان لرستان، دبیر مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه، مسوول هماهنگی اقشار بسیج استان، عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور، دبیر مجمع هماهنگی تشکل‌های سیاسی و هیئات مذهبی استان از سوابق کاری شرفی است.پیش از این علی سیف مسوولیت اداره کل پدافند غیرعامل استانداری لرستان را بر عهده داشت.

سه انتصاب در استانداری لرستان

 «ابوالقاسم خسروپور» به عنوان سرپرست اداره کل امور اداری و مالی استانداری جانشین علی محمد دریکوند شد.

«عنایت الله میرزایی» به عنوان سرپرست امور شهری و شوراهای استانداری جانشین فلاح نژاد شد.

«سید مجید طاهری» به عنوان سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان جانشین پورسرتیپ شد.

۲۶بهمن ۱۴۰۰

انتصاب مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی

طی حکمی از طرف وزیر کار و رفاه اجتماعی ” علی جهانی ” به سمت مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان لرستان منصوب شد. علی جهانی معاون اداری مالی اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی و معاون اوقاف لرستان را در کارنامه خود دارد. پیش از این علی آشتاب از اردیبهشت ۱۳۹۳این مسئولیت  را بر عهده داشت.آیین معارفه چهارشنبه ۲۷بهمن برگزار می شود.

۲۷ بهمن ۱۴۰۰

ابقاء مدیرکل امور اقتصاد و دارایی لرستان

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی مسوولیت الهام شاداب‌فر مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان لرستان را تمدید کرد. شاداب فر پیش‌تر معاونت اقتصادی اداره‌کل امور اقتصاد و دارایی لرستان را برعهده داشت که از آبان ماه سال گذشته به عنوان مدیرکل این اداره کل منصوب شده است.پیش از شاداب فر «ماندگار مرادی فرد» مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان لرستان را بر عهده داشت.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان منصوب شد

فرهاد زیویار استاندار لرستان با صدور حکمی علی اصغر صفری‌راد را به عنوان مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان منصوب کرد.صفری‌راد سابقه معاونت فرمانداری الیگودرز و رئیس حوزه بازرسی استانداری لرستان را در کارنامه دارد.

پیش از این نامدار صیادی این سمت را عهده‌دار بود.

۲۵ اسفند ۱۴۰۰


استاندار لرستان در احکامی جداگانه، فرمانداران پلدختر، چگنی، رومشکان، الیگودرز و کوهدشت را منصوب کرد.

بر اساس احکام صادره، «حمید خادم» را به عنوان سرپرست فرمانداری پلدختر جایگزین حسن رضاییان منصوب کرد.

افشین بازگیر» را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان چگنی جایگزین ترابی نژاد نمود

سید «مصطفی موسوی» را به عنوان سرپرست فرمانداری رومشکان جایگزین نعمت دستیاری کرد.

استاندار لرستان، در احکامی جداگانه «بهرام ستاری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری کوهدشت جایگزین مجتبی بیرانوند کرد  

«سید رضا حسینی» مدیر کل حوزه ریاست استانداری را با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری الیگودرزبه جای ماشالله نعمتی معرفی کرد.

تغییردر انتقال خون لرستان

طی حکمی از مصطفی جمالی مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران ، دکتر علی سوری بعنوان مدیرکل انتقال خون استان لرستان منصوب شد.

دکتر سوری پیش از این معاون درمان اداره کل بیمه سلامت استان لرستان را عهده دار بود و پیش از این از اردیبهشت ۱۳۹۸ «غلامرضا حامدی» به عنوان سرپرست اداره کل انتقال خون لرستان مشغول به خدمت بود.

۲۸ اسفند ۱۴۰۰

حکم حسینی لغو و دالوند سرپرست فرمانداری شد.

براساس اخبار غیر رسمی به دلایلی نامعلوم استاندارلرستان حکم چهار روز پیش خود را لغو و به جای حسینی مدیرکل حوزه استاندارش ، امیر دالوند سرپرست مدیرکل امور روستایی استانداری لرستان را بعنوان سرپرست فرمانداری الیگودرز منصوب کرده است.

۸فروردین ۱۴۰۱

صندلی آموزش و پرورش به عزتی رسید

طی حکمی از سوی یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، رضا عزتی به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان منصوب شد. پیش از این رضا عزتی معاونت متوسطه آموزش و پرورش ناحیه دو خرم آباد را در کارنامه خود دارد.سید عیسی سهرابی که به مدت نه ماه سرپرستی آموزش و پرورش لرستان را به عهده داشت جای خود را به رضا عزتی داد. فردا مراسم تکریم و معارفه مدیر کل جدید آموزش و پرورش لرستان با حضور مسئولان استانی و وزارتی در سالن جهاد کشاورزی لرستان برگزار می شود.

۲۳ فروردین ۱۴۰۱

خودنیا جای خود را به امیری داد

مهران امیری” طی حکمی از طرف مدیرعامل توانیر بعنوان مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان منصوب شد.

امیری ۹ سال مدیریت توزیع برق الشتر و پنج  سال مدیریت توزیع برق ناحیه یک شهرستان خرم آباد را در سوابق کاری خود دارد که از امروز مسولیت شرکت توزیع برق لرستان را به عهده گرفته است.

پیش از این فریدون خودنیا به مدت ۶ سال مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان بود.

۲۴ فروردین ۱۴۰۱

امان الهی جای خود را به قیاسیان داد

طی حکمی از سوی سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سید آرش قیاسیان به عنوان مدیرکل این وزارتخانه در لرستان منصوب شد.قیاسیان از چهره های ورزشی استان لرستان است که سابقه رییسی اداره کل ورزش و جوانان خرم آباد را در کارنامه دارد.پیش از این حشمت الله امان الهی عهده دار این مسوولیت بود.

مراسم معارفه مدیرکل جدید ورزش و جوانان لرستان امروز ۲۴ فروردین ساعت ۱۴ در سالن همایش‌های سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار خواهد شد.

۱۲/اردیبهشت/۱۴۰۱

هاشمی مدیرکل بنیاد شهید شد

 «سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور حکمی «هبت‌اله هاشمی» را به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان منصوب کرد.

پیش از این «محمود زرین‌جویی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان بوده است.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱

انتصاب سرپرست اداره کل ارشاد لرستان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی منصور احمدی را به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان منصوب کرد.پیش از این احمدحسین فتایی عهده دار این مسئولیت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان بود.

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱

معارفه سرپرست مدیریت تعاون روستایی لرستان

در مراسمی که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعاون روستایی کشور برگزار شد، از «نادر زهره‌ای» مدیر سابق تعاون روستایی لرستان تقدیر و «امین علی نیائی فرد» به عنوان سرپرست مدیریت تعاون روستایی لرستان معارفه شد.

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

فرماندار رومشکان منصوب شد

امروز شنبه طی مراسمی با حضور «بهرام ستاری» معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان و مسئولان شهرستان رومشکان، «حجت الله نصیری پور» به عنوان فرماندار شهرستان رومشکان معرفی شد.

پیش از این «اسماعیل موسوی» از فروردین ماه امسال با حکم استاندار لرستان سرپرست فرمانداری رومشکان بود.

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

انتصاب فرماندار کوهدشت

 طی حکمی از سوی “فرهاد زیویار” استاندار لرستان ” محمد مرادی کفراج ” به عنوان فرماندار شهرستان کوهدشت منصوب شد.محمدی کفراج اهل شهرستان دلفان لرستان و کارشناس ارشد امنیت ملی مرکز مطالعات امنیت ملی پایدار می‌باشد که جایگزین بهرام ستاری سرپرست این فرمانداری شده است.

انتصاب مدیرکل هلال احمر

طی مراسمی با حضور «یعقوب سلیمانی» دبیرکل جمعیت هلال احمر، «محمد قدمی» به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر لرستان معرفی شد.پیش از این «صارم رضایی» از بهمن ماه سال ۹۵، به عنوان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان مشغول به کار بود.

۱خرداد ۱۴۰۱

سرپرست پارک علم و فناوری لرستان منصوب شد

طی حکمی از سوی وزیر علوم، دکتر «فرهاد نامداری» به عنوان سرپرست پارک علم و فناوری لرستان منصوب شد. دکتر فرهاد نامداری استاد تمام گروه برق دانشگاه لرستان است که حضور در کسوت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان را در رزومه کاری خود دارد.پیش از این «محمودرضا شاکرمی» رئیس پارک علم و فناوری لرستان بوده است.

۲خرداد ۱۴۰۱

انتصاب سرپرست راهداری لرستان

 با حکم معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، «مرتضی شیروانی» به عنوان سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان منصوب شد.از آبان ۹۶ تاکنون «عباس شرفی» مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان بود که با حکم رئیس سازمان به عنوان مدیرکل هرمزگان معرفی شده است.

۷ خرداد ۱۴۰۱

انتصاب سرپرست مالیات لرستان

 طی حکمی از سوی داوود منظور رییس کل امور مالیاتی کشور، اسماعیل احمدی به عنوان سرپرست اداره کل این سازمان در لرستان منصوب شد.پیش از وی، هادی ملکشاهی مدیرکل امور مالیاتی لرستان بود.

۱۷ خرداد

فرماندار الیگودرز بازهم تغییر کرد

“ایمان خسروی” به عنوان فرماندار جدید الیگودرز منصوب و از زحمات امیر دالوند سرپرست سابق تقدیر شد.

۲۲تیرماه ۱۴۰۱

سرپرست دانشگاه علمی‌کاربردی لرستان منصوب شد

 «حسین بلندی» رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با عزل نیک پی ،در حکمی «محمدرضا جعفری» را به عنوان سرپرست دانشگاه علمی کاربردی استان لرستان منصوب کرد.

۲۶تیرماه ۱۴۰۱

سرپرست سازمان همیاری شهرداری‌های لرستان منصوب شد

«عنایت‌اله میرزایی» بجای بردبار به عنوان سرپرست سازمان همیاری شهرداری‌های استان لرستان منصوب شد.

یکم مردادماه ۱۴۰۱

انتصابات جدید در استانداری لرستان

«فرهاد زیویار» استاندار لرستان در احکامی جداگانه مشاور استاندار، سرپرست روابط عمومی استانداری لرستان، مدیرکل اجتماعی و همچنین مدیرکل سیاسی استانداری لرستان را منصوب کرد.

در این راستا «علی جهان آرا» از سوی استاندار لرستان به عنوان مشاور استاندار معرفی شد.

«علی جهان آرا» تا پیش از این عهده دار سمت مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان بود.

همچنین استاندار لرستان در حکمی دیگر «محمد کرم الهی» را به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان منصوب کرد.

پیش از این «محمد کرم الهی» سابقه حضور در حوزه هنری لرستان را به عنوان مدیر کل داشته است.

همچنین استاندار لرستان «کوروش بیرانوند» را به عنوان مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری لرستان و «کریم خورشیدوند» را به عنوان مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان منصوب کرد.

پیش از این «علیرضا بیرانوند» مدیرکل سیاسی استانداری لرستان و سید «مجید طاهری» نیز مدیرکل اجتماعی استانداری لرستان بودند.

۹مردادماه ۱۴۰۱

«عطا حسن پور» مدیرکل میراث فرهنگی لرستان شد

با حکم وزیر میراث فرهنگی، امین قاسمی عزل و «عطا حسن پور» به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان معرفی شد.

۲۴ مردادماه ۱۴۰۱

انتصاب مدیرکل کتابخانه های لرستان

طی حکمی از سوی “مهدی رمضانی” دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور ” سید سجاد راستخانه ” به عنوان مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان منصوب شد. سیدسجاد راستخانه متولد ۱۳۶۶، دانش‌آموخته کارشناسی‌ارشد اقتصاد است.وی تا پیش از این به عنوان معاون امور علمی پژوهشی بسیج فرهنگیان همچنین پیشتر به عنوان مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان را برعهده داشت.پیش از این فرشته طهماسبی از سوم تیرماه ۱۳۹۷ مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان بود.

۱۳ شهریور ۱۴۰۱

انتصاب سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان

فرهاد زیویار استاندار لرستان در حکمی «مجید منعمی» را به سمت سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان منصوب کرد.

۱۴ شهریورماه ۱۴۰۱

انتصاب سرپرست فرمانداری خرم اباد

 فرهاد زیویار استاندار لرستان طی حکمی محمد باقر احمدی چگنی را بعنوان سرپرست فرمانداری شهرستان خرم‌آباد منصوب کرد.پیش از این علی محمد دریکوند عهده دار فرمانداری شهرستان خرم آباد بود.

ادامه دارد….

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی باشد منتشر نخواهد شد.