Saturday, 27 July , 2024
امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 21 محرم 1446
شناسه خبر : 846
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, فرهنگی, لرستان, ورزشی تاریخ انتشار : 25 آبان 1400 - 12:53 | | ارسال توسط :
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان

اهدای مدال به شهدا بیانگر فرهنگ والای ورزشکاران است

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: ورزشکاران با تلاش بسیار در رقابت‌های داخلی و خارجی به مقام قهرمانی می‌رسند و در نهایت مدال خود را به شهدا تقدیم می‌کنند که این اقدام ارزشمند و بیانگر فرهنگ والای این افراد است.

به گزارش پایگاه خبری دریای فرهنگ به نقل ازایرنا حشمت الله امان الهی روز سه‌شنبه در نشست خبری دومین یادواره شهدای ورزشکار لرستان اظهار کرد: یکی از راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان است که جامعه ورزشکار در این راستا قدم برداشته است.

وی با بیان اینکه لرستان ۲۳۶ شهید ورزشکار را تقدیم انقلاب کرده است ادامه داد: دومین یادواره شهدای ورزشکار استان با هدف ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و پهلوانی یکم آذرماه برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر استفاده از فضای مجازی در راستای گرامیداشت نام و یاد شهدا افزود: کنگره ۶ هزار و ۳۰۰ شهید لرستان، سال آینده برگزار می‌شود که کمیته ورزشی ذیل این کنگره با برنامه‌ریزی دقیقی فعال شده است.

امان الهی ادامه داد: اطلاعات بسیاری از شهیدان ورزشکار لرستان توسط خانواده‌ها در اختیار دبیرخانه قرار گرفته است که در برگزاری هرچه بیشتر کمی و کیفی این کنگره موثر خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری اردوهای متعدد ورزشی اضافه کرد: سرانه ورزشی لرستان ۶۱ سانتیمتر است و برای افزایش یک سانتیمتری به این سرانه نیازمند ایجاد ۱۸ هزار متر فضای جدید هستیم.

| منبع خبر : ایرنا
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی باشد منتشر نخواهد شد.