Saturday, 26 October , 2024
امروز : شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳ - 23 ربيع ثاني 1446
شناسه خبر : 2178
  پرینتخانه » آخرین اخبار, لرستان, ویژه, یادداشت تاریخ انتشار : 12 بهمن 1400 - 14:01 | | ارسال توسط :
نیم‌نگاهی هم به فرزندان مردم داشته باشید!

اومیکرون ، حاضر در کلاس درس!

معادله ساده است ، حل آن نیز یک راه‌حل دارد اما اینروزها از یک سو ستاد مدیریت کرونا در استان بسیار صبورانه با این مساله برخورد می‌کند و از سوی دیگر آموزش و پرورش لرستان نیز چندان میلی به حل مساله ندارد!

اما مساله چیست!؟

به گفته برخی متخصصان حتی پس از دریافت دوز چهارم واکسن کرونا در برخی کشورها با وجود افزایش مطلوب تولید آنتی‌بادی در بدن اما این سطح از آنتی‌بادی نیز برای مقابله با اومیکرون کافی نبوده است!

آموزش و پرورش لرستان برخلاف بسیاری از استانهای دیگر که حکم به غیرحضوری بودن تمامی مقاطع تحصیلی داد، تنها تصمیم گرفت دانش‌آموزان ابتدایی به صورت غیرحضوری در شهرهای نارنجی به تحصیل بپردازند!

از سوی دیگر اگر فرض کنیم آمار دوز دوم واکسیناسیون دانش‌آموزان در لرستان حتی ۱۰۰ درصد باشد که نیست ، بی‌شک همان علمی که آقایان بر آموزش آن تاکید دارند،به ما می‌گوید دوز دوم برای حفاظت از دانش‌آموزان در مقابل اومیکرون پاسخگو نیست!

سوال اینجاست چرا مسئولان استان همچون استانهای فارس، یزد، مازندران و بسیاری دیگر از استانها قبل از آنکه وضعیت از نارنجی به قرمز برسد برای حفظ سلامت فرزندانمان مدارس را غیرحضوری نمی‌کنند!؟

آیا اقایان مسئول از ابتلا شدن بسیاری از معلمان و دانش‌آموزان استان به این ویروس یا در حالتی خوشبینانه به آنفولانزا بی‌خبر هستند یا با وجود باخبری به دلیلی که ما از آن بی‌اطلاعیم همچنان در مقابل خواست خانواده‌ها مقاومت می‌کنند!

به نظر می‌رسد اگر آموزش و پرورش در تصمیم‌گیری به هر دلیلی تردید دارد بهتر است مدیریت ارشد استان نیم‌نگاهی به وضعیت استان داشته باشد و با تصمیمی درست از آسیب احتمالی به فرزندان این مردم جلوگیری نماید.

نویسنده : ابوذربابایی‌زاده
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی باشد منتشر نخواهد شد.