Saturday, 26 October , 2024
امروز : شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳ - 23 ربيع ثاني 1446
شناسه خبر : 3644
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 20 خرداد 1401 - 8:00 | | ارسال توسط :

حضور شهردار در جمع نمازگزاران

ظهر امروز جمعه 20 خرداد شهردار خرم آباد به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با حضور در جمع نمازگزاران مسجد صاحب الزمان ماسور پس از اقامه نماز با ساکنین این محله ملاقات کردند و مشکلات آنها را در حوزه های مختلف شنیده و قول پیگیری و رفع آنها را دادند در این جلسه مردمی که بیش از دو ساعت بطور انجامید بود فرماندار خرم آباد و جمعی از مسئولین نیز حضور داشتند.

شهردار خرم آباد با اعلام اینکه کارهای خوبی در این محله انجام داده ایم اما کافی نیست افزود:محله ماسور بدلیل مشکلات زیر ساختی نیازمند حمایت و ورود همه دستگاهها و بخش‌های مختلف دولتی است که متاسفانه در سیل سال ۱۳۹۸ با تخریب پل ماسور هنوز هیچگونه بودجه ای برای نوسازی آن اختصاص داده نشده است از سازمان مدیریت و برنامه ریزی میخواهیم بودجه نوسازی این پل را تخصیص دهد.و علیرغم عدم تخصیص بودجه شهرداری در حال نوسازی پل است.
سعید فتوحی گفت:دستگاههای مانند میراث فرهنگی جهت تعیین تکلیف تپه ماسور و نیروی انتظامی برای پارکینگ کنار تپه ورود کنند تا شهرداری سریعا جهت احداث پارک و ایجاد فضای سبز بیشتر وارد عمل شود.
رضا بیرانوند رییس شورا نیز از دستگاههای مسئول خواستند که وضعیت تملک املاک ماسور را تعیین تکلیف کنند و دستگاههای خدماتی محلات حاشیه ای شهر از جمله ماسور را در دستور کار و اولویت خود قرار بدهند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی باشد منتشر نخواهد شد.