Saturday, 26 October , 2024
امروز : شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳ - 23 ربيع ثاني 1446
شناسه خبر : 737
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, ایران, سیاسی, لرستان, ویژه تاریخ انتشار : 20 آبان 1400 - 13:12 | | ارسال توسط :
نیمه ی آذرماه شاید رئیس جمهور به لرستان بیاید

سفر رئیسی به لرستان عقب افتاد!

رئیسی از همان روزهای ابتدایی حضورش در ساختمان ریاست جمهوری تاکید فراوانی بر سفرهای استانی داشت و خوزستان ،سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی ، ایلام ، کهگیلویه و بویراحمد ، بوشهر ، فارس ، اردبیل و سمنان مقصد رئیس جمهور اسلامی ایران در 100 روز ابتدایی ریاست او بود.
سفر رئیسی به لرستان عقب افتاد!

لرستان نیز از همان روزهای اول از مقصدهایی بود که گفته می شد رئیس جمهور قصد دارد به دیدنش بیاید، خبری که هر بار از زبان مسئولی از استاندار تا نمایندگان مجلس گفته می شد اما هرگز زمان دقیق سفر مشخص نشد ، سفری که از همان ماه شهریورماه حرفش بود!

۲۵ شهریورماه ۱۴۰۰ زیویار استاندار لرستان با مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری دیداری داشت که به گفته روابط عمومی استانداری لرستان، این دیدار به منظور هماهنگی های لازم و اتخاذ تصمیمات و تمهیدات لازم در خصوص بررسی ابعاد سفر آتی حضرت آیت الله  رئیسی رئیس جمهور محترم  و هیات دولت به استان لرستان برگزار شده بود.

۱۰آبان ماه نیز زیویار در محل مجلس شورای اسلامی با مجمع نمایندگان دیدار داشت.

گفته می شد پرداختن به سفر از پیش برنامه‌ریزی شده ی رئیس جمهور به لرستان در روزهای آینده، بررسی مشکلات استان به تفکیک شهرستان ها از اهم موارد قابل بررسی آن جلسه بوده است

پنج روز بعد یعنی در ۱۵ آبان ماه جلسه بررسی مصوبات سفر ریاست جمهور و هیات همراه به استان لرستان،  مجددا به میزبانی معاونت اجرایی رئیس جمهور و با حضور استاندار لرستان در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

در همان ایام مبلغی رئیس مجمع نمایندگان لرستان ، دالوند سرپرست معاونت عمرانی استاندار، کاظمی نماینده مردم پلدختر و ….همه از سفر رئیس جمهور به لرستان خبر دادند سفری که اساسا گویا قرار نبود در آبان ماه صورت بگیرد چرا که استانداران بسیاری از استانهای دیگر از جمله یزد و زنجان ، استانهای خود را از اولویت های سفر رئیس جمهور می دانستند.

حال خبر می رسد در حالی که لرستان در روزهای ابتدایی انتخاب رئیس جمهور نامش در کنار برخی استانهای ویژه همچون خوزستان و سیستان و بلوچستان شنیده می شد ، شاید در نیمه های ماه آذر میزبان رئیس جمهور باشد مثلا جمعه ۱۲ آذرماه ۱۴۰۰!

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی باشد منتشر نخواهد شد.