Tuesday, 22 October , 2024
امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ - 19 ربيع ثاني 1446
شناسه خبر : 1933
  پرینتخانه » طنز و کاریکاتور, یادداشت تاریخ انتشار : 20 آذر 1399 - 18:47 | | ارسال توسط :
دستنوشته های من

فحش

فکر کنم‌ اون خانم بازیگر به میزان کافی (ادب هم نشده باشد) اما پشیمان و مودب شده است ، این را در لحن او هم می‌شود دید، بنده خدا این مدت هم از ترس ، هر کسی به او پیام داده بود را با یک فایل صوتی و تصویری پاسخ داده که من معذرت می‌خواهم ….!
فحش

حتی شنیدم تا سطح روابط عمومی ادارات استان و گاه شهرستان‌ها هم رایزنی کرده که شما واسطه بشوید دست از سر ما بردارند خب برعکسش هم البته بود یعنی یه عده‌ای این وسط دیدن فرصت خوبی است برای سرگرمی رفتند سراغ او….

مثلا شنیدم یه بنده خدا با خط ۰۹۳۵ پیام داده بود به اون بازیگره که :
سلام خانم بازیگر
من روابط عمومی محترم پارک کیو هستم!!!!
اگر فکر می‌کنید می توانم در کاهش تنش ایجاد شده میان شما و انها تاثیر داشته باشم لطفا من را به فالوورهایتان بیفزایید یه فایل صوتی هم بفرستید اولش هم بگید سلام به مخاطبای خوب اقافرشید در پارک کیو!!

هرچند برخی اعتقاد دارند تا اشک او را درنیاوریم آرام نمی‌گیگیریم

اما من فکر می‌کنم برویم سراغ باقی افرادی که به لرها توهین کرده‌اند و تا انها هم مثل این بازیگره! نگویند اشتباه کردیم، کوتاه نگیگیگیریم!!!!

مثلا ، مثلا ……

ببخشید الان که خوب فکر کردم دیدم بجز بهاره‌، هیچ کسی تا حالا نه به خودمان نه شعورمان نه جدوآبادمان ، نه شخصیتمان نه رویاهایمان نه آزادی‌هایمان نه باورهایمان نه ….هیچ ، هیچ توهینی نکرده‌اند

من تا سن ۱۸سالگی در خیابان در همه‌ی عمرم ندیدم یکی به یکی، یک پدرسوخته ساده بگوید حداقل درکودکی با لحن فحش دادن اشنا بشوم…

در حالی که همان روزها اینهایی که طهران رفته بودند می‌گفتند راننده‌هایشان برای یک مسافر فحش ناموسی در خیابان به هم می‌دهند

من تا سن جوانی فحش نشنیدم فقط یک مورد در بازی خیبر با بهمن کرج بود که سنی هم نداشتم انهم مستقیم فحش را حواله داور کردند ، همهمه هم بود من دقیقا نفهمیدم چی گفتند و بارها از بغل‌دستی پرسیدم چی چی داور که بغل دستی هم گفت نمی‌دونم منم نشنیدم!

خب البته بعد که کمی مشکلات اقتصادی بیشتر شد یعنی تقریبا از همان اوایل دولت چندم ، مردم هم کمی زودرنج‌تر شدند و لحنشان عوض شد و توهین‌ها شکل گرفت بدون نگاه به سن و سال و قومیت و جنس و رنگ پوست!

مثلا در یک دوره‌ ملت در دعواها، به هم لایک نشان می‌دادند ، حالا چرا ان روزها لایک فحش بود و الان همان لایک یعنی دوستت‌دارم رو من نمی‌دانم

بگذریم ، خدا روشکر غریبه‌ها ادب شدند می‌ماند خودمان که امیدوارم یاد بگیریم درست خودمان را به دیگران معرفی کنیم نه مثل این سلبریتی‌ها که حتی به خودشان هم حرمت نمی‌گذارند!!

نویسنده : ابوذربابایی زاده
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی باشد منتشر نخواهد شد.