Saturday, 27 July , 2024
امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 21 محرم 1446
شناسه خبر : 2315
  پرینتخانه » آخرین اخبار, لرستان تاریخ انتشار : 18 بهمن 1400 - 13:30 | | ارسال توسط :

مرکز تصویربرداری ام آر آی بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت بهره برداری شد

در هفتمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور استاندار لرستان و جمعی از مسولان استان مرکز تصویربرداری ام آر آی بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت بهره برداری شد.

برای راه اندازی مرکز تصویربرداری ام آر آی بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت ۲۳ میلیارد تومان هزینه شده است.

همچنین مرکز خدمات جامع سلامت شهید دکتر اسماعیل هادیان شهرستان کوهدشت  با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در زمینی به مساحت هزار و ۲۵۰ مترمربع و زیربنای ۸۶۰ متر مربع امروز با حضور استاندار لرستان افتتاح شد.

در سفر فرهاد زیویار استاندار لرستان به کوهدشت ، عملیات اجرایی استخر سرپوشیده کونانی شهرستان کوهدشت در زمینی به مساحت یک هزار و ۵۵۸ متر مربع با سرمایه گذاری بخش خصوصی و اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان آغاز شد که طبق برنامه‌ریزی انجام شده مدت زمان تکمیل پروژه یک سال مشخص شده است.

امروز  آیین کلنگ زنی کارخانه تولید کولر بدون تسمه غرب کشور در شهرک صنعتی کوهدشت نیز در زمینی به مساحت سه هزار و ۲۰۰ متر مربع و با سرمایه اولیه شخصی ۶ میلیارد تومان کلنگ زنی شد که در صورت بهره‌برداری ظرفیت تولید سالانه ۱۰ هزار دستگاه را خواهد داشت و زمینه اشتغال ۵۰ نفر را به صورت مستقیم فراهم می‌کند.

همچنین افتتاح سردخانه محصولات کشاورزی شهرستان کوهدشت با اعتباری بالغ بر هفت هزار میلیون تومان،  سالانه ۱۰۰۰ تن ظرفیت ذخیره‌سازی دارد که زمینه اشتغال هفت نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی باشد منتشر نخواهد شد.