Saturday, 27 July , 2024
امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 21 محرم 1446
شناسه خبر : 9127
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اقتصادی, سیاسی, لرستان, ویژه, یادداشت تاریخ انتشار : 20 اردیبهشت 1403 - 13:31 | | ارسال توسط :
بیانیه شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه استان لرستان در آ؛ستانه سفر رئیس جمهور

چه نیاز به سفرهای استانی اگر…

لرستان سالهاست برای توسعه می‌دود اما هرگز به مقصد نرسیده است. در دولت سیزدهم شعارها نشان از توجه ویژه به لرستان داشت با انتخاب استاندار ویژه اما طولی نکشید که مشخص شد شعارهای دولت سیزدهم در حد همان شعار باقی مانده است و قرار نیست گامی برای عبور لرستان از محرومیت برداشته شود.
چه نیاز به سفرهای استانی اگر…

علی‌رغم گفته رئیس‌جمهور مبنی بر نگاه ویژه به استان لرستان، در اولین گام استانداری منصوب گردید که حداقل‌های لازم را جهت مدیریت استان نداشت.

ولی انسانی اخلاق‌گرا بود و بسیار علاقه داشت به مردم این دیار خدمت نماید، اما این ویژگی‌ها کفایت نمی‌کند، چون ایشان فاقد هرگونه تجربه اجرایی بوده است و شاید اعتراضات معتدد از زبان نمایندگان ، سیاستمداران و حتی اهالی رسانه در لرستان ریشه در همین مشکلات اساسی داشت

در بحث سفر رئیس‌جمهور به لرستان و وعده‌های متعدد وی نیز لازم است که در آستانه دومین سفر رئیس‌جمهور آقایان مسئول بفرمایند کدام مصوبه سفر اجرایی و به سرانجام رسیده است.

آیا تاکید رئیس‌جمهور بر به سرانجام رسیدن سد معشوره، راه‌آهن و ده‌ها پروژه راکد استان به نتیجه رسیده است؟

اینکه بدانیم آیا آقایان بدون مطالعه مواردی را به عنوان مصوبه سفر و صرفا جهت زینت سفر مورد تصویب قرار داده‌اند یا اینکه بر اساس مطالعات دقیق، مصوبات ابلاغ شد؟

اگر بدون مطالعه بوده است که توهین به لرستان است و اگر مصوبات، خروجی مطالعات دقیق بوده است، پس ایراد به مدیران اجرایی برمی‌گردد که نتوانسته‌اند مصوبات را اجرایی نمایند که در هر دوحالت، رئیس‌جمهور باید پاسخگوی افکار عمومی باشد.

در همان سفر گفته شد ۶۰هزارمیلیارد ریال برای پیشبرد برخی طرح‌های عمرانی به لرستان اختصاص یافته ، خوب است بدانیم چه میزان از این اعتبار بعد از ۳سال جذب شده است و کجا هزینه شده است؟

از معشوره ، راه‌آهن؛ سدهای کمندان، ایوشان، حوضیان و مروک، چهارخطه خرم‌آباد به کوهدشت، کریدور غرب از مسیر سلسله به دلفان، تونل اسپژ، چهارخطه شارند به ازنا و همچنین چهارخطه داران به الیگودرز چه خبر، چرا ما همچنان در تکمیل پروژه کوچکی مانند تقاطع غیر همسطح دانشگاه لرستان مانده‌ایم؟

مگر نه اینکه راه‌آهن خرم آباد – دورود – اندیمشک یکی از پروژه های اولویت دار ملی است ، پس چرا هیچ پیشرفتی در آن دیده نمی‌شود؟

تکلیف مجتمع فولاد ذوب‌آهن ازنا و سیمان خرم‌آباد چه شد؟
ساخت بیمارستان ۶۵۰ تختخوابی نیاش خرم‌آباد، بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی رازی کوهدشت و بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی گهر دورود به کجا انجامید؟
استاندار
لرستان شفاف تمامی مصوبات دور اول سفر ریاست‌جمهوری را منتشر کنند تا مردم استان بدانند حرف رئیس‌جمهورشان در لرستان چه میزان خریدار داشته است و کدام دستور وی به طور کامل اجرایی شده است؟

اگر قرار باشد در دومین سفر رئیس‌جمهور نیز تنها شاهد صدور دستورات کاغذی باشیم و عزمی در لرستان برای اجرایی شدن ان وجود نداشته باشد پس چه نیاز به این میزان هزینه برای سفرهای استانی ، از همان راه دور رئیس‌جمهور دستور بدهند و ما هم همچنان منتظر بمانیم!
شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه استان لرستان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی باشد منتشر نخواهد شد.