Saturday, 27 July , 2024
امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 21 محرم 1446
شناسه خبر : 2055
  پرینتخانه » آخرین اخبار, لرستان, ویژه تاریخ انتشار : 04 بهمن 1400 - 5:32 | | ارسال توسط :

کانون کوثر بروجرد به گرمخانه‌ موقت تبدیل شد

شهردار بروجرد گفت: کانون "کوثر" این شهر با توجه به بارش برف، برودت هوا و یخبندان به گرمخانه موقتی برای کارتن خواب‌ها در نظر گرفته شده است.

به گزارش دریای فرهنگ یحیی عیدی بیرانوند در گفت و گو با ایرنا افزود: اسکان کارتن خواب های سطح شهر، در شرایط فعلی که دمای هوا به شدت کاهش یافته ضروری است در نتیجه با هماهنگی انجام شده شهرداری بروجرد، سالن ورزشی کوثر برای این افراد در نظر گرفته است.

وی اظهار داشت: برای این مهم سامانه ١٣٧ و شماره ٠۶۶۴٢۵٠٠٩٠۴ آماده دریافت پیام شهروندان در خصوص جمع آوری و ارائه خدمات به کارتن خواب های سطح شهر می باشد.

بیرانوند افزود: مرگ افراد بی‌خانمان در سوز سرما، بسیار غم‌انگیز است بنابراین باید با اقدامات ریشه‌ای موضوع ساماندهی کارتن‌خواب ها و معتادان متجاهر پیگیری شود.

وی تصریح کرد: این روزها که بروجرد شب های سرد را سپری می‌کند سوز سرما برای معتادان متجاهر و کارتن‌خواب ها تهدید مضاعفی است و مرگ یا آسیب این افراد هر سال به ویژه در فصل سرما اتفاق می‌افتد.

بیرانوند ادامه داد: موضوع کارتن‌خواب ها با اقدامات آنی و موقت حل نمی‌شود که لازم است برای جلوگیری از مرگ آنها در خیابان، ظرفیت مراکز نگهداری و درمان افزایش یابد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی باشد منتشر نخواهد شد.