Saturday, 27 July , 2024
امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 21 محرم 1446
شناسه خبر : 2504
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, فرهنگی, لرستان, ویژه تاریخ انتشار : 25 بهمن 1400 - 11:13 | | ارسال توسط :

۳۰۰ اثر به مرحله داوری جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان راه یافت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: ۳۰۰ اثر به مرحله داوری نهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری این استان راه یافت.

به گزارش دریای فرهنگ به نقل از ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان احمدحسین فتایی به رسانه ها اعلام کرد: ۳۵۰ اثر از خبرنگاران استان به نهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری لرستان ارسال شده‌ است که از این تعداد ۳۰۰ اثر به مرحله داوری رسید.

وی گفت: داوری آثار راه‌یافته به نهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری لرستان را داورانی از تهران برعهده داشته‌اند و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هیچ نقشی در این امر نداشته‌ است.

وی با بیان اینکه داوری آثار راه‌یافته به این جشنواره به اتمام رسیده‌ است تصریح کرد: این جشنواره در بخش اصلی و فرعی برگزار می‌شود که شامل یادداشت، سرمقاله، مقاله، گزارش(خبری– تحلیلی) مصاحبه، تیتر، عکس (خبری و غیرخبری)، طنز اجتماعی و کاریکاتور، طنز مکتوب، کاریکلماتور، طراحی و صفحه‌آرایی، خبر و کلیپ است.

فتایی با اشاره به اینکه اختتامیه نهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری لرستان هفته آینده برگزار می‌شود گفت: طبق پیش‌بینی‌ها قرار بود اختتامیه این جشنواره نیمه دوم دی‌ماه امسال برگزار شود اما کمبود اعتبارات، این امر را با تاخیر یک ماهه مواجه کرد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی باشد منتشر نخواهد شد.